نویسنده: نادر امرایی
// سه شنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۳۰

تماشا کنید: آموزش FIFA 16 - دریبل های حرفه ای

یکی از ویژگی‌هایی که بازیکنان حرفه‌ای FIFA 16 را از دیگر بازیکنان متمایز می‌کند، توانایی اجرای دریبل‌های حرفه‌ای است. ما نیز در زومجی تصمیم گرفتیم که تعدادی از حرفه‌ای ترین و سخت‌ترین دریبل‌های این بازی را در قالب یک ویدیو برای شما آموزش دهیم. با زومجی همراه باشید.

اگر از شما بپرسند که وجه تمایز مسی، رونالدو، نیمار، ابراهیموویچ و بازیکنان اینچنین با دیگر بازیکنان دنیای فوتبال چیست، بدون شک پاسخ شما کنترل فوق‌العاده آنها برروی توپ است. این بازیکنان با تسلط مثال زدنی‌ای که برروی توپ دارند، می‌توانند حرکات خارق‌العاده‌ای انجام دهند و تماشاگران این ورزش را به وجد بیاورند. اعضای بخش ورزشی الکترونیک آرتز که سازندگان بازی فیفا ۱۶ هم هستند، این مسئله را به خوبی می‌دانند و سعی کردند که تمام این حرکات را در جدیدترین قسمت مجموعه فیفا پیاده‌سازی کنند. نکته‌ای که درباره این دریبل‌ها وجود دارد این است که برای اجرای دریبل‌های مانند اسپین فلیک و الستیکو چاپ، بازیکن شما باید از توانایی اجرای دریبل‌های ۵ ستاره برخوردار باشد.

اجرای این دریبل‌ها اصلا کار راحتی نیست و برای به دست آوردن مهارت در اجرای آنها، باید تمرینات زیادی انجام بدهید اما زمانی که در اجرای آنها حرفه‌ای شدید، می‌توانید مطمئن باشید که به زیبایی می‌توانید مدافع پیش روی خودتان را جا بگذارید! در انتها شما را به تماشای ویدیوی آموزشی دریبل‌های حرفه‌ای در FIFA 16 دعوت می‌کنیم:

| | دانلود ویدیو از شاتل‌لند

[alert variation="alert-info"]برای مشاهده همه ویدیو‌های آموزشی FIFA 16 به آدرس www.zoomg.ir/topics/fifa-16-tutorials مراجعه کنید[/alert]

صداگذاری از زومجی بر اساس ویدیو‌های رسمی استودیو EA Sports


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده