نویسنده: محمد رستمی
// سه شنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۵

نینتندو برگزار می‌کند: تصاویر پس‌زمینه با مضمون مراحل Super Mario بسازید

کمپانی نینتندو وب‌سایتی را برای طرفداران سوپرماریو راه‌اندازی کرده است که به کاربران اجازه می‌دهد با بهره‌گیری از ابزار ساخت بازی ماریو تصاویر پس‌زمینه با مضمون سوپرماریو طراحی کنند! برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با زومجی همراه باشید.

از گذشته تا کنون همیشه در میان طرفداران سوپرماریو افرادی بوده‌اند که دوست دارند تصویر پس‌زمینه تلفن‌همراه یا کامپیوترشان تصویر یکی از مراحل سوپرماریو باشد! نینتندو امروز برای این‌ دسته از افراد سوپرایز ویژه‌ایی داشت. کمپانی نینتندو امروز از وب‌سایتی رونمایی کرد که با طراحی شبیه به Super Mario Maker به کاربران و طرفداران سوپرماریو اجازه می‌دهد به کمک ابزار طراحی دقیقا محیطی شبیه به مراحل این بازی را طراحی کنند. این وب‌سایت به کاربر اجازه می‌دهد علاوه بر انتخاب استایل اولیه از میان چهار استایل Super Mario Bros، Super Mario Bros 3، Super Mario Bros U و Super Mario World مرحله مورد نظرش را نیز انتخاب کند. درمیان مراحل محیط‌هایی مثل صحنه زیر آب و خانه ارواح و غیره به چشم می‌خورد. علاوه بر این‌ها کاربر می‌تواند محیط مورد نظرش را با عناصر دیگری مثل لوله‌ها، گل‌های گوشت‌خوار، قارچ و سکه و موارد دیگر تزیین کند. البته باید اشاره کنیم که متاسفانه برخی آیتم‌ها نیز قابل دسترسی نیستند.

از امکانات سایت که بگذریم متاسفانه زبان سایت ژاپنی است! اما بازهم مشکلی نیست چرا که اکثر گزینه‌های موردنیاز به سادگی قابل تشخیص هستند و مشکلی در بکارگیری رزولوشن و تنظیمات سایز تصویر نیست. دکمه‌ایی با تصویر روبات نیز در محیط وب‌سایت وجود دارد که فایل تصویر نهایی پس‌زمینه طراحی شده را به شما تحویل می‌دهد.

در پایان اگر دوست دارید سری به وب‌سایت مذکور بزنید اینجا را کلیک کنید.

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده