نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۰

تماشا کنید: بازی موبایل Assassin's Creed Identity اسفند ماه عرضه خواهد شد

کمپانی یوبی‌سافت بازی موبایل Assassin's Creed Identity را در سال ۲۰۱۴ معرفی و حتی در اپ استور کشور‌های نیوزلند و استرالیا عرضه کرد. حال با گذشت دو سال نسخه نهایی این بازی در ماه اسفند سال جاری عرضه خواهد شد. با زومجی، جزییات خبر و تماشا تریلر این اثر همراه باشید.

یوبی‌سافت در کنار عرضه نسخه‌های اصلی سری Assassin's Creed، همواره نیم نگاهی هم به نسخه‌های موبایل بازی داشته که از آن‌ها می‌توان یک نسخه خیلی قدیمی و ۲ بعدی بازی را نام برد که پس از قسمت اول عرضه شد و پس از Black Flag هم شاهد یک نسخه با نام Pirates بودیم که نبرد‌های دریایی نسخه چهارم بازی را در قالب یک اثر موبایل شبیه‌سازی می‌کرد. با این حال بازی Identity معرفی شده در سال ۲۰۱۴، تنها نسخه موبایلی این سری بود که سبک و سیاقی همانند نسخه‌های کنسولی و پی‌سی داشت و یک اثر اکشن ماجراجویی سوم شخص بود. ولی این اثر فقط در استرالیا و نیوزلند به شکلی آزمایشی عرضه شد تا طرفداران بازی در مناطق دیگر شانس تجربه آن را تا به امروز نداشته باشند و حتی تصور کنند که یوبی‌سافت کلا قصد عرضه این بازی را ندارد.

با این حال این کمپانی فرانسوی اخیرا و با انتشار یک تریلر اعلام کرد که این نسخه را فراموش نکرده و طرفداران می‌توانند بازی را در تاریخ شش اسفند از اپ استور دانلود و در روی گوشی و تبلت‌های iOS خود تجربه کنند. در ادامه می‌توانید تریلر بازی را تماشا کنید:

|

گیمر‌ها در بازی Assassin's Creed Identity می‌توانند اساسین خود را به دلخواه بسازند که در این بین امکان انتخاب از بین ۴ کلاس Berserker, Shadow Blade, Trickster و Thief وجود خواهد داشت و وارد بخش داستانی بازی شوند که ماموریت‌های زیادی در مناطق مختلف ایتالیا از جمله رُم انتظار آن‌ها را می‌کشد. نسخه اولیه بازی که به آن اشاره کرده بودیم به شکل رایگان با خرید‌های درون برنامه‌ای عرضه شده بود که نسخه اخیرا معرفی شده این گونه نیست و ۵ دلار قیمت دارد.

البته هنوز مشخص نیست که آیا این نسخه هم از خرید‌های درون برنامه‌ای استفاده خواهد کرد یا خیر؛ ولی چون بازی دیگر رایگان نیست، می‌توان یک اثر بدون این ویژگی را پیش‌بینی کرد. به هر حال تمامی این موارد در تاریخ شش اسفند و هنگام عرضه بازی مشخص خواهند شد.

نظرات خود را در این مورد این نسخه از سری Assassin's Creed با زومجی در میان بگذارید.

منبع: Touch Arcade


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده