نویسنده: محمد رستمی
// سه شنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۰۰

پیش‌فروش نسخه پلی‌استیشن 4 بازی Rise of the Tomb Raider در فروشگاه آمازون

بازی  Rise of the Tomb Raider در حال حاضر به جز پلی‌استیشن 4 برای سایر پلتفرم‌های نسل هشتم عرضه شده است. حال امروز آمازون نسخه مخصوص پلی‌استیشن 4‌ این بازی را برای پیش فروش در وب‌سایت خود قرار داده است. برای جزئیات بیشتر و ادامه خبر با زومجی همراه باشید.

بازی Rise of the Tomb Raider سال گذشته برای ایکس‌باکس 360 و ایکس‌باکس وان به بازار عرضه شد و اخیرا نیز در اختیار پی‌سی گیمر‌ها قرار گرفته است اما هنوز کاربران پلی‌استیشن 4 موفق به تجربه آن نشده‌اند. امروز آمازون در وب‌سایت خود نسخه مخصوص پلی‌استیشن 4  این بازی را با قیمتی معادل ۵۹.۹۹ دلار برای پیش‌فروش قرار داد، اما هنوز تاریخی برای عرضه آن مشخص نشده است و مشخص نیست که پس از ارائه بازی بسته‌های الحاقی کنونی نیز به صورت رایگان برای این نسخه عرضه شوند یا خیر.

تاخیر به وجود آمده در ارائه بازی برای سایر پلتفرم‌ها به دلیل مذاکرات مایکروسافت با ناشر بازی است، مایکروسافت برای پیش‌برد اهداف خود با مذاکراتی از اسکوئرانیکس خواست که این بازی را پیش از هر پلتفرم دیگری برای ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس 360 عرضه کند که این خود امتیاز مثبتی برای این دو کنسول بود.

اگر علاقمند به Rise of the Tomb Raider هستید می‌توانید بررسی ویدیویی این بازی را در زومجی مشاهده کنید.

منبع: Attack Of The Fanboy


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده