نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۰

Season Pass بازی Dark Souls 3 رسما تایید شد

چند روز پیش فروشگاه ایکس‌باکس استرالیا از عرضه دو بسته‌الحاقی برای بازی Dark Souls 3 خبر داده بود که حال سازندگان بازی در استودیو فرام سافت ور عرضه Season Pass برای بازی را تایید کرده‌اند. برای اطلاع از جزییات و قیمت این بسته با زومجی همراه باشید.

پس از فاش شدن اطلاعاتی از جزییات بسته‌های الحاقی بازی دارک سولز ۳، امروز استودیو From Software رسما جزییات این نوع محتویات بازی را بر روی صفحه مخصوص آن در فروشگاه‌های ایکس‌باکس و استیم منتشر کرده‌اند. متن منتشر شده توسط این استودیو به شرح زیر است:

اگر قصد دارید تجربه خود را از بازی Dark Souls III گسترش دهید، می‌توانید با خرید Season Pass بازی به دو بسته‌الحاقی حجیم با قیمتی ارزان‌تر دسترسی داشته باشید. به وسیله این بسته‌های الحاقی می‌توانید توانایی‌های خودتان را با سلاح‌ها و آیتم‌های جدید در برابر دشمنان جدید به چالش بکشید.

فرام سافت ور همچنین اعلام کرده Season Pass بازی ۲۴/۹۹ دلار قیمت خواهد داشت که اندکی ارزان‌تر از خرید مجزای  DLC‌های بازی است. به‌علاوه احتمالا سازندگان به زودی جزییات دقیق‌تری از محتویات کامل Season Pass بازی هم ارائه خواهند کرد. Dark Souls 3 جدید‌ترین و احتمالا آخرین نسخه از سری بازی‌های Souls است که در تاریخ ۱۲ آوریل (۲۴ فروردین ۹۵) برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی ویندوزی عرضه خواهد شد.

منبع: Attack of the Fanboy


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده