// پنجشنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۳۰

بازی The Division در نسخه‌ی بتای عمومی ۲ اسلحه‌ جدید دارد

به تازگی عکسی از لیست اسلحه‌های نسخه‌ی بتای عمومی بازی The Division منتشر شده که حاکی از وجود ۲ اسلحه‌ی جدید است. نسخه‌ی بتای عمومی این بازی از امروز بر روی ایکس‌باکس وان در دسترس است و فردا هم برای دیگر پلتفرم‌ها عرضه می‌شود. با زومجی همراه باشید.

بازی The Division کمپانی یوبی‌سافت در همین روز‌ها در قالب نسخه‌ی بتای عمومی در دسترس قرار گرفته است و البته دوست‌داران این بازی نیز در تلاش هستند تا اطلاعاتی را از این نسخه‌ی آزمایشی بدست آورند. در حال حاضر تمرکز بروی بحث اسلحه‌های بازی است و این‌طور به نظر می‌رسد که این نسخه‌ در مقایسه با نسخه‌‌های بتای محدود و آلفا، تعدادی اسلحه‌ی جدید را معرفی می‌کند.

بر‌اساس گزارش یکی از کاربران سایت ردیت، یوبی‌سافت و کمپانی مسیو سلاح‌های جدیدی در نسخه‌ی بتای عمومی در نظر گرفته‌اند تا در دسترس تمامی کسانی که می‌خواهند بازی را پیش از انتشار تجربه کنند، قرار دهند. تاریخ انتشار نسخه کامل این بازی برای رایانه‌های شخصی، ایکس‌باکس وان و پلی استیشن 4  ۱۸ اسفند ماه ۱۳۹۴ (۸ ماه مارس ۲۰۱۶) خواهد بود. در ادامه می‌توانید تصویر منتشر شده از سلاح‌های بازی را مشاهده کنید:

نسخه بتا The Division

این اسلحه‌ها M249 Para و AUG A3P نام دارند و هردو قابلیت ارتقا و شخصی سازی نیز دارند.

بر اساس اطلاعاتی که از این عکس منتشر شده، اسلحه‌ی M249 Para دارای قدرت ضربه ۹/۳۵۵ و اسلحه‌ی دوم یعنی AUG A3P دارای قدرت ضربه ۸/۷۰۵ خواهد بود و البته هردوی این سلاح‌ها قابلیت ارتقا و شخصی‌سازی شدن نیز دارند.

ناگفته نماند که طرفداران به شدت به دنبال این هستند که قبل از برگزاری نسخه‌ی بتای عمومی این بازی، اطلاعات بیشتری در مورد سلاح‌ها بدست آورند و منتشر کنند.نسخه بتا عمومی بازی امروز، ۲۹ بهمن ماه ۱۳۹۴ (۱۸ ماه فوریه ۲۰۱۶) برای کنسول ایکس‌باکس وان عرضه شده و از فردا هم برای رایانه‌های شخصی و پلی‌استیشن 4 در دسترس قرار خواهد گرفت. پیش از این در زومجی تریلری زیبا از بازی The Division و همچنین مطلبی را در مورد نسخه‌ی بتای محدود این بازی مطالعه کرده‌اید. نظر شما در مورد نسخه‌ی بتای عمومی این بازی زیبا چیست؟ به نظر شما در این نسخه رکورد تازه‌ای ثبت خواهد شد؟ نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

منبع: Gamepur


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده