نویسنده: عارف حسین پور
// پنجشنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۰

احتمالا فیلم‌های Wolverine 3 و X-Force درجه‌ی سنی R دریافت می‌کنند

فیلم Deadpool که به تازگی اکران شده در باکس آفیس عملکرد خوبی داشت، اما نکته‌ی شگفت‌انگیز، فروش ۱۳۲.۷ میلیون دلاری این فیلم در هفته‌ی اول اکران، با وجود داشتن رتبه‌ی سنی R است. احتمالا دو فیلم ابرقهرمانی دیگر نیز همین درجه‌ی سنی را دریافت می‌کنند.

به احتمالا زیاد فیلم‌های X-Force و Wolverine 3 که قرار است در سال ۲۰۱۷ میلادی اکران شوند درجه‌ی سنی R خواهند داشت. این درجه‌ی سنی به معنی «محدود یا تحت نظارت» (Restricted) است و بیان می‌کند که افراد زیر ۱۷ سال باید چنین فیلم‌هایی را با همراهی و زیر نظر والدین خود یا سایر بزرگترها تماشا کنند.

به تازگی سیمون کینبرگ، نویسنده و تهیه‌کننده‌ی فیلم‌های X-Men در گفتگو با وبسایت Collider از احتمال ساخته شدن فیلم‌های آینده‌ی این مجموعه با درجه‌ی سنی بالاتر خبر داد. کینبرگ گفت:

من فکر می‌کنم برخی از داستان‌ها هستند که می‌توانند درجه‌ی R داشته باشند. نمی‌دانم آنها چه چیزی هستند؛ منظورم این است که فکر می‌کنم خط اصلی فیلم‌های X-Men دارای لحن مخصوص به خود هستند که بیشتر یک لحن اپرایی است. این بیشتر نمایشی و مناسب رده‌ی سنی PG-13 (افراد ۱۳ سال به بالا) است. من می‌توانم ببینم که X-Force درجه‌ی R دارد؛ کسی چه می‌داند؟

X-Force نام یک گروه از ابرقهرمانان است که به وسیله‌ی راب لیفلد، خالق شخصیت «ددپول» (Deadpool) به وجود آمده و اولین بار در شماره‌ی صدم از کمیک The New Mutants (یک کمیک مستقل از مجموعه‌ی X-Men که در سال ۱۹۹۱ به وسیله‌ی شرکت مارول منتشر شد) معرفی شده است. این تیم شامل قهرمانان مختلفی مثل «سایکلوپس»، «سایلاک»، «ولورین»، «استورم»، «کلوسوس» و ددپول می‌شود.

علاوه بر این، کمپانی فاکس در نمایشگاه اسباب‌بازی نیویورک فهرستی را ارائه کرده که نشان می‌دهد سومین فیلم از مجموعه‌ی Wolverine هم به احتمال زیاد دارای رتبه‌ی سنی R خواهد بود. همچنین تصویری که وبسایت Comicbook.com منتشر کرده به طور واضح درجه‌ی سنی مورد انتظار این فیلم را نشان می‌دهد.

3007830-zfzz0usl

فیلم Wolverine 3 هنوز در مراحل ابتدایی تولید قرار دارد، اما ماه گذشته هیو جکمن، بازیگر نقش اصلی این فیلم اعلام کرد فیلمنامه‌ی آن کامل شده است. جکمن همچنین تایید کرد که در Wolverine 3 برای آخرین بار نقش شخصیت محبوب ولورین را ایفا می‌کند. این فیلم در تابستان سال ۲۰۱۷ اکران خواهد شد.

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده