نویسنده: عرفان استادی
// پنجشنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۰

تماشا کنید: تریلر انتشار قسمت دو بسته الحاقی The White March بازی Pillars of Eternity

استودیو آبسیدین امروز بخش دوم بسته الحاقی The White March را برای بازی نقش‌آفرینی محبوبش به نام Pillars of Eternity که امسال با ستایش منتقدان و بازیکنان در دسترس عموم قرار گرفت، منتشر کرده است. با زومجی در ادامه مطلب برای مشاهده ویدئو آن همراه باشید.

بازی انحصاری رایانه های شخصی یعنی Pillars of Eternity اولین بار در ۲۶ مارس ۲۰۱۵ (۶ فروردین ۱۳۹۴) برای ویندوز، مک و لینوکس منتشر شد و هم اکنون با میانگین نمره ۸۹ در وب سایت متاکریتیک به عنوان یکی از برترین بازی های نقش‌آفرینی سال گذشته شناخته می‌شود. حال Obsidian Entertainment، استودیو سازنده بازی، قسمت دوم بسته‌الحاقی The White March را همراه با یک تریلر جدید برای این اثر عرضه کرده است. در تریلر مذکور شاهد یک موسیقی غم‌انگیز و اسرارآمیز و صداگذاری‌هایی هستیم که خبر از خطری بزرگ برای سرزمین اورا (Eora) می‌دهند و این نجواها درصحنه‌هایی از نبرد موجودات خوب در برابر موجودات بد شنیده می‌شوند. در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

  |

این بسته الحاقی دنباله قسمت اولش است که در مرداد ۹۴ عرضه شده بود. اندی کِلی، سازنده بازی، درباره قسمت دوم این بسته‌الحاقی گفت:

این بسته‌الحاقی مثل خود بازی است اما تمرکز بیشتری بر روی مبارزات و سیاه‌چال‌ها دارد. اگر این برایتان جذاب است، The White March 2 ارزش تجربه کردن را خواهد داشت.

The White March 2 مراحل، قابلیت‌ها و همراه جدیدی به اسم Meneha را به بازی اضافه می‌کند. همچنین شما با منطقه جدیدی به اسم صومعه ماه سقوط کرده (Abbey of the Fallen Moon) و حالت بازی تازه‌وارد Story Time روبه‌رو می‌شوید و حداکثر سطح بازیکنان نیز افزایش پیداکرده است. دی ال سی The White March 2 چندی قبل توسط استودیو سازنده با ویدئویی معرفی شد. این بسته پایانی است بر داستان Pillars of Eternity، اما با توجه به شواهد، احتمال ساخت دنباله‌ای وجود دارد.

منبع: PC Gamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده