نویسنده: میثم علی حسنی
// پنجشنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۳۰

تیم Empire قهرمان فصل دوم مسابقات BTS منطقه اروپا شد

سری مسابقات Beyond The Summit بازی Dota 2 فصل دوم خود را در منطقه اروپا با غلبه Empire بر London Conspiracy به پایان رساند تا جایزه ۵۰۰۰ هزار دلاری رقابت‌ها نصیب این تیم شود. با زومجی همراه باشید.

فصل  دوم مسابقات BTS ناحیه اروپا با حضور ۱۶ تیم مختلف در حال برگزاری بود که Empire توانست بدون واگذاری حتی یک بازی مقتدرانه قهرمان شود. این تیم در مسیر خود برای رسیدن به جایگاه اول تیم‌های Mango Manians ،Burden United و Pries را از پیشرو برداشت تا در بازی نهایی به مصاف تیم London Conspiracy برود. Xboct و همراهنش کار آسانی در این بازی داشتند و حریف خود را با نتیجه ۳-۰ به راحتی شکست دادند. تیم دوم رقابت‌ها دو هزار دلار و Ad Finem و Pries با کسب عنوان سوم و چهارمی مشترک با ۱۰۰۰ دلار جایزه روانه خانه خود شدند. جدول مسابقات را در تصویر زیر مشاهده می‌کنید:

‌BTS-#2-Europe-playoff- dota 2 zoomg

بعد از جدایی رومان "Resolut1on" فومینوک و پیوستن او به مجموعه آمریکایی Digital Choas تیم Empire به عنوان جایگزین، بازیکن پست Carry تیم Power Ranger یعنی روستیسلاو "fn" لوزوی را به ترکیب خود اضافه کرد. او حالا به عنوان بازیکن Mid در تیم Empire انجام وظیفه می‌کند تا الکساندر "XBOCT" داشکویچ به پست قبلی خود یعنی Carry بازگردد. ایلیا "ALOHADANCE" کروبکین نقش Offlaner را ایفا می‌کند و گلب "Funn1k"لیپاتنیکوی و الکساندر "NoFear" چروچکین با بازی در پست‌های ۴ و ۵ ساپورت، پشتیبانی لازم برای کسب پیروزی تیم را انجام می‌دهند.

مدتی پیش در خبری آغاز فصل سوم مسابقات BTS را در منطقه آمریکا و آسیای شرقی به اطلاع شما رساندیم و در ادامه خبر قهرمانی تیم Digital Chaos در فصل سوم این مسابقات در ناحیه آمریکا را نیز منتشر کردیم.

منبع: Gosugamers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده