نویسنده: نيما ارضی
// چهار شنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۰۰

ویژگی‌های جدید برنامه لیگ قهرمانان اروپا برای پلی استیشن

از دیشب مرحله حذفی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا آغاز شد و به همین منظور امکانات جدیدی به برنامه لیگ قهرمانان اروپا برای پلی استیشن اضافه شده است. برای اطلاع از ویژگی‌های جدید این برنامه با ما در زومجی همراه باشید.

  • اطلاع پیدا کردن از نتایج، زمانبندی برگزاری مسابقات و به ثمر رسیدن گل: با استفاده از این ویژگی به راحتی می‌توان جدول زمانبندی مسابقات را بررسی کرد و هنگام به ثمر رسیدن گل، حتی اگر در بازی هم باشید می‌توانید در جریان نتیجه مسابقه مورد نظر قرار بگیرید.

playstation uefa champions league app2

  • رادیو: با استفاده از این برنامه و اتصال به تیون‌این امکان گوش دادن به ایستگاه‌های رادیویی مرتبط با مسابقات برای کاربران حتی هنگام بازی کردن نیز وجود دارد.

playstation uefa champions league app 1

  • ویدئوها: شما می توانید آخرین ویدئوها از مسابقات لیگ قهرمانان اروپا را در این برنامه مشاهده کنید. همچنین کسانی که دارای حساب پلی استیشن پلاس هستند می‌توانند ویدئو‌هایی از بهترین بازی‌های دوره‌های گذشته را نیز مشاهده کنند.

playstation uefa champions league app

  • اطلاعات مربوط به بازیکنان و باشگاه‌ها: با استفاده از این قابلیت امکان بررسی اطلاعات مربوط به تیم‌ها و بازیکنان برای کاربران میسر خواهد شد. همچنین ویدئو‌هایی مخصوص هر باشگاه نیز در صفحات مربوط به آنها قرار خواهد گرفت.

و در نهایت با استفاده از این برنامه شما می‌توانید با دوستان خود  رقابت کرده و به پیش بینی نتایج مسابقات  بپردازید تا شانس برنده شدن خود را برای جوایز هفتگی افزایش دهید. از جمله این جوایز بلیت فینال مسابقات لیگ قهرمانان اروپا در میلان خواهد بود. همچنین از طریق این برنامه امکان دسترسی به نسخه رایگان بازی PES 2016 نیز وجود خواهد داشت و حتی شما از طریق این برنامه می‌توانید از نتایج خود در بازی PES نیز آگاه شوید.

نظر شما در رابطه با ویژگی های جدید این برنامه چیست؟

منبع:Playstation Blog


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده