نویسنده: wood patch
// چهار شنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۱۵

بسته الحاقی Blood and Wine بازی The Witcher 3 «احتمالا» خرداد ۹۵ منتشر خواهد شد

به‌تازگی، یکی از کاربران سایت ردیت اطلاعات جدیدی را از دومین بسته الحاقی بزرگ بازی The Witcher 3؛ یعنی Blood and Wine منتشر کرده است که با استناد به آن‌ها، آخرین محتوای اضافی رسمی بازی در ماه ژوئن سال جاری میلادی (خرداد-تیر ۹۵) عرضه خواهد شد.

«ویچر ۳: وایلد هانت» که لقب بهترین بازی سال ۲۰۱۵ را با خود به‌یدک می‌کشد، از تمام جهات یک اثر بی‌نقص به‌شمار می‌رود و این موضوع شامل محتوای اضافی بازی نیز می‌شود؛ اولین بسته الحاقی آن که با نام Hearts of Stone شناخته می‌شود، خود یک بازی کامل است و ازدیدگاه تیم زومجی هم شایستگی دریافت نشان بهترین بسته‌الحاقی سال ۲۰۱۵ را دارد. قسمت سوم سری ویچر که بهار سال گذشته میلادی برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی ویندوزی منتشر شد، به‌لطف برنامه‌ریزی‌ها و سیاست‌های درست استودیو سی‌دی پراچکت رد کماکان در صحنه رقابت حضوری پر رنگ دارد و Blood and Wine، دومین بسته الحاقی بزرگ بازی، به‌زودی منتشر خواهد شد. اطلاعات جدید که توسط یکی از کاربران وب‌سایت رِدیت پیرامون این بسته یافت شده‌اند، وجود زره‌ها، باس فایت‌ها، انیمیشن‌ها، حرکت‌های مبارزه‌ای، تنظیمات تعادلی، تروفی‌ها و پایان‌بندی‌های کاملا جدیدی را در Blood and Wine تایید می‌کند. همچنین منطقه بسیار وسیعی نیز با نام  Toussaint به بازی اضافه خواهد شد که مساحت آن با منطقه Velen برابری می‌کند که هم‌اکنون بخش بزرگی از جهان بازی را به خود اختصاص داده است.

اگرچه هنوز هیچ‌گونه تایید رسمی از سوی استودیوی CD Projekt Red صورت نگرفته است، اما به نقل از کاربر رِدیت، تاریخ نهایی عرضه بسته ماه ژوئن سال جاری میلادی (خرداد-تیر ۹۵) خواهد بود:

سازندگان گفته‌اند قصد ندارند به این زودی‌ها دومین محتوای اضافی بازی را منتشر کنند؛ چراکه آن‌ها به‌دنبال بی‌تاب کردن هرچه بیش‌تر طرفداران برای تجربه ماجراجویی‌های جدید دنیای جدید ویچر هستند! مراحل ساخت، اواخر ماه آوریل (اردیبهشت ۹۵) به پایان خواهد رسید، اما عرضه آن به ماه بعد موکول خواهد شد. ویدیوهای گیم‌پلی نیز در روزهای پایانی ماه مه (اواسط خرداد ۹۵) از راه می‌رسند.

سی‌دی پراجکت رِد قبلا اظهار کرده بود که Blood and Wine از بازی اصلی نیز بیش‌تر ساخته و پرداخته شده است و با یک اثر کاملا بهینه شده طرف هستیم. جالب است بدانید با ترکیب این دو بسته الحاقی، به جهانی می‌رسیم که از هر نظر، وسعت و تراکمی مشابه با The Witcher 2 دارد.

با این حساب، The Witcher 3: Blood and Wine که روایت‌گر واپسین ماجراجویی شخصیت افسانه‌ای گرالت است، بهار سال آینده برای پلتفرم‌های مقصد بازی اصلی منتشر خواهد شد.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: SegmentNext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده