نویسنده: حامد افرومند
// سه شنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۴۵

دیدار مجدد کوجیما و نورمن ریدس پس از لغو Silent Hills

پس از حواشی به‌وجود آمده بین کوجیما و کونامی که به لغو پروژه‌ی Silent Hills منجر شد، اکنون شاهد دیدار مجدد کوجیما با نورمن ریدس هستیم. با زومجی و جزییات این خبر همراه باشید.

بعد از اختلافات کوجیما با کونامی که در نهایت منجر به قطع همکاری آن‌ها شد، پروژه‌ی Silent Hills توسط کمپانی ژاپنی لغو شد. اثر شگفت‌انگیزی که می‌توانست انقلابی در بین بازی‌های ترسناک ایجاد کند از بین رفت و همکاری کوجیما و گیرمو دل‌تورو به پایان رسید. قرار بود نورمن ریدس هنرپیشه‌ی معروف و ستاره‌ی سریال The Walking Dead، به‌عنوان شخصیت اصلی در Silent Hills به ایفای نقش بپردازد. پس از لغو پروژه‌ی Silent Hills‌، اعضای تیم سازنده که برای نشان دادن ایده‌های خود دموی قابل بازی P.T‌ را نیز تدارک دیده بودند، از هم جدا شدند و هر کدام به انجام کاری دیگر مشغول شدند.

همین چند روز پیش بود که جلسه‌ای مشترک بین کوجیما و دل‌تورو در جریان اجلاس D.I.C.E برگزار شد. حال نوبت به ملاقات نورمن ریدس رسیده و کوجیما با انتشار تصویری در توییتر، این موضوع را اعلام کرده است:

به همراه نورمن ریدس. به او اطلاعاتی از کمپانی خود می‌دهم.

هدف از این دیدارها چیست؟‌ آیا کوجیما قصد دارد تمام طرفداران را بازی دهد یا واقعا به فکر همکاری با دل‌تورو و ریدس برای خلق یک بازی جدید است؟ چیزی که از آن مطمئن هستیم، لغو Silent Hills‌ و ساخته نشدن آن به وسیله‌ی کوجیما و تیمش خواهد بود. اما احتمال این وجود دارد که بازی جدیدی با حال و هوای دموی P.T‌ ساخته شود. جالب است بدانید که در ماه‌های گذشته، ریدس برای همکاری با کوجیما در آینده ابراز علاقه کرده بود.

کوجیما در آذر ماه یک استودیوی جدید با همکاری سونی تاسیس کرد. او  با تاسیس استودیو کاملا مستقل کوجیما پروداکشنز و رونمایی از لوگو رسمی آن، اعلام کرده است که اولین پروژه این استودیو یک بازی انحصاری پلی‌استیشن خواهد بود که سپس برای پی‌سی هم عرضه می‌شود.  آیا او این بازی را با همکاری دل‌تورو و ریدس خواهد ساخت؟ نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Dualshocker


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده