نویسنده: آرش رستمی
// سه شنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۰۰

شایعه: بازی Dark Souls به کنسول ایکس‌باکس وان می‌آید

گویا اولین نسخه‌ی بازی Dark Souls قرار است به‌وسیله‌ی قابلیت Backwards Compatibility به کنسول نسل هشت مایکروسافت بیاید. با جزئیات خبر همراه زومجی باشید.

به‌گزارش کاربران وب‌سایت ردیت، دارندگان ایکس‌باکس وان تا مدتی دیگر خواهند توانست بازی Dark Souls را به‌واسطه‌ی قابلیت Backwards Compatibility بر روی کنسول‌های‌شان اجرا کنند. این شایعه در پی دیده شدن فهرستی در Xbox Marketplace استرالیا بر سر زبان‌ها افتاده که البته پس از آن، فهرست فوق از این فروشگاه حذف شده است. در این میان، به‌ادعای کاربران وب‌سایت ردیت، دسترسی به نسخه‌ی اول Dark Souls برای کسانی که نسخه‌ی دیجیتالی Dark Souls 3 را برای ایکس‌باکس وان پیش‌خرید کنند، رایگان خواهد بود. این در حالی است که باندای نامکو، ناشر سری Dark Souls، هنوز هیچ‌یک از این صحبت‌ها را رسما تأیید یا رد نکرده است.

قابلیت Backwards Compatibility امکان اجرای مجموعه‌ای برگزیده از بازی‌های ایکس‌باکس 360 را بر روی ایکس‌باکس وان فراهم می‌کند؛ بازی‌هایی که تعداد آن‌ها به‌آرامی در حال افزایش است. البته در حال حاضر اجرا شدن برخی از این بازی‌ها در ایکس‌باکس وان با مشکلاتی همراه است.

یادآوری می‌کنیم که Dark Souls 3 قرار است در ۲۴ مارس (۵ فروردین ۹۵) در کشور ژاپن برای رایانه‌های شخصی ویندوزی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر شود؛ درحالی‌که ساکنین سایر کشورها می‌توانند در ۱۲ آوریل (۲۴ فروردین) چشم‌به‌راه عرضه شدن آن باشند. این اثر استودیو فرام‌سافتور که احتمالاً آخرین بازی از مجموعه Souls است، در پنج نسخه‌ی مختلف عرضه خواهد شد که هرکدام از آن‌ها محتواها و آیتم‌های ویژه‌ای به‌همراه خواهند داشت.

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده