نویسنده: محمد رستمی
// سه شنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۳۰

بر اساس شایعات، کنسول نینتندو NX از موتور‌های آنریل ۴ و یونیتی پشتیبانی می‌کند

محصول جدید کمپانی نینتندو با رمز Nintendo NX هنوز نیامده شایعات زیادی را به راه انداخته است! براساس موج‌جدیدی از این شایعات این کنسول  از موتور بازی‌سازی آنریل انجین ۴ و یونیتی پشتیبانی خواهد کرد. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با زومجی همراه باشید.

اخیرا محصول جدید کمپانی نینتندو با اسم رمز Nintendo NX کل فضای اینترنت را تحت تاثیر خود قرار داده است! هنوز نینتندو رسما هیچ حرفی در ارتباط با این محصول نزده است و شایعات و بحث‌های زیادی در ارتباط با این کنسول شنیده‌ می‌شود. آخرین شایعات به گوش رسیده حاکی از آن است که این کنسول از موتور گرافیکی آنریل انجین ۴ و آخرین نسخه از موتور یونیتی پشتیبانی می‌کند.
به رغم اینکه کمی پیش‌تر شایعاتی بود که می‌گفت این کنسول همرده ایکس‌باکس وان خواهد بود، امروز همان منبع می‌گوید یکی از بهترین بازی‌های گرافیکی پلی‌اسیتشن 4 درآینده قرار است برای کنسول مجهول الهویه نینتندو پورت شود.

برخلاف Wii U که به دلیل سخت‌افزار ضعیفش محدودیت‌های  زیادی را برای توسعه دهندگان ایجاد کرده بود، ظاهرا نینتندو می‌خواهد با NX جبران کند! تا به اینجای کار ظاهرا NX قرار است از بسیاری از موتورهای بازی‌سازی پشتیبانی کند و همین امر توسعه‌دهندگان زیادی را به سمت این کنسول خواهد آورد.

باتوجه به فروش کیت‌های توسعه برای این‌ کنسول توسط نینتندو احتمال می‌رود Nintendo NX امسال رسما معرفی شود.

نظر شما درباره این کنسول چیست؟ شما چه پیش‌بینی‌هایی می‌کنید؟
منبع:  SegmentNext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده