// دوشنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۳۰

تماشا کنید: تصاویر و تریلر جدید از فصل ۶ سریال Game of Thrones

بالاخره و پس از مدت‌ها انتظار، شبکه تلویزیونی HBO اولین تصاویر رسمی و دومین تریلر از فصل ششم سریال Game of Thrones را منتشر کرد. همراه زومجی باشید.

پس از پایان عجیب و دهشتناک فصل پنجم سریال، یکی از آن چیزهایی که مخاطبان شدیدا منتظر «بازی تاج و تخت» را ناراحت کرد، اعلام زمان آغاز پخش فصل ششم بود که بر طبق آن، همگان فهمیدند این‌بار باید مدت زمانی طولانی‌تر را در انتظار فصل جدید باشند. در این بین، شاید یکی از محبوب‌ترین تفریحات بینندگان اثر، بررسی انواع و اقسام تئوری‌هایی باشد که به ما اجازه می‌دهند بیش از پیش دنیای مارتین را بشناسیم و آن را کند و کاو کنیم. اما این دلیل نمی‌شود که سران HBO بی‌کار بنشینند و اجازه بدهند حتی ذره‌ای از هایپ مخاطبان‌شان کم شود. به همین دلیل، آن‌ها زودتر از قبل و برخلاف عادات گذشته‌شان، به انتشار پوستر تازه‌ی سریال و یک ویدیوی تریلر مانند پرداختند و هم‌اکنون نیز با تعداد زیادی تصویر و یک تریلر رازگونه‌ی دیگر، به استقبال بینندگان‌شان آمده‌اند.

«ادامه متن قسمت‌هایی از داستان سریال را لو می‌دهد»

تصاویر منتشر شده و فراتر از آن تریلر جدید فصل ششم، به طرز بی‌سابقه‌ای نگاه ما را به خود جذب می‌کنند و دنبال‌کنندگان دائمی «بازی تاج و تخت» را شدیدا تحت تاثیر قرار می‌دهند. شاید اصلی‌ترین علت این موضوع، اطلاعات تازه‌‌ای باشد که می‌توانیم با دیدن آن‌ها به دست آوریم. به طور مثال، اولین نکته‌ی موجود در تصاویر این است که از زنده بودن و حتی باردار بودن سانسا مطمئن می‌شویم و به وضوح در می‌یابیم که او ناخواسته در حال حمل کردن فرزند رمزی اسنوی انزجارآور و اعصاب خوردکن است. از طرف دیگر، پس از مدت‌ها چشم‌مان به جمال برن استارک روشن می‌شود که بر اساس تصاویر باید پذیرفت در طول این مدت دیگر برای خودش مردی شده! و معلوم نیست می‌خواهد به همراه کلاغ سه‌چشم چه چیزهایی را در این فصل به تصویر بکشد. راستی، گویا حرکت‌های افسانه‌ای مرد ناشناخته‌ی داستان‌مان هم به خوبی جواب داده است و فرزند دردانه‌ی لرد استارک فقید، مجددا سرپا شده و تمام درد و ناراحتی‌های گذشته را کنار گذاشته است. شما می‌توانید تمام بیست و هفت تصویر جذاب و دیدنی منتشر شده از فصل ۶ را در زیر تماشا کنید:

اما همان‌گونه که گفتیم، این عکس‌های بی‌نظیر و حتی بعضا آرامش‌بخش، تنها سورپرایز اچ‌بی‌او  در روزهای اخیر نبوده‌اند و این شبکه ساعاتی با انتشار دومین تریلر رسمی از فصل ششم Game of Thrones نیز، مجددا بحث و گفت‌وگوهای زیادی را در بین طرفداران به وجود آورد. در این تریلر، شاهد رویداد تازه‌ای از قسمت‌های آینده نیستیم و فقط با قدم زدن در تالار ترسناک «خانه‌ی سیاه و سفید»، یعنی همان‌جایی که دنیایی از چهره‌ها نهفته‌اند، مجددا یادی از گذشته‌ها و شخصیت‌هایی می‌کنیم که به دست توانای مارتین(!) و به وحشی‌ترین اشکال ممکن به قتل رسیده‌اند. یکی از نکاتی که پس از تماشای این ویدیوی تازه شدیدا برای‌مان پررنگ می‌شود، تاکید عجیب شبکه بر اشخاصی است که در پنجاه اپیزودی که تا به این‌جای کار داشته‌ایم از دست رفته‌اند، زیرا موضوع اولین تریلر این فصل نیز چیزی جز این نبوده است.

به هر صورت، حالا برای پاسخ‌گویی به پرسش‌هایمان خیلی زود است و برای رسیدن به فصل ششم، باید تا ۲۴ آپریل سال جاری (۵ اردبیهشت ۹۵) منتظر بمانیم؛ منتظر فصلی که برای اولین بار در قصه‌گویی حتی از کتاب‌های مارتین هم جلوتر رفته است.

|

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده