نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۰

Dragon's Dogma سریع‌ترین فروش را در بین بازی‌های پی‌سی کپ‌کام تجربه کرده است

بازی Dragon's Dogma چندی پیش برای رایانه‌های شخصی هم عرضه شد و توانسته رکورد سریع‌ترین فروش را در بین بازی‌های پی‌سی کپ‌کام به نام خود ثبت کند. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

بازی Dragon's Dogma اولین بار در سال ۲۰۱۲ برای کنسول‌های ایکس‌باکس 360 و پلی‌استیشن 3 عرضه شد و پس از گذشت سه سال، کپ‌کام ماه پیش و در تاریخ ۲۵ دی (۱۵ ژانویه) نسخه پی‌سی بازی را هم همراه با بهبود‌هایی تحت نام Dragon's Dogma: Dark Arisen عرضه کرد. حال به نظر می‌رسد که این بازی عملکرد موفقی از لحاظ فروش داشته و توانسته سریع‌ترین رکورد فروش در بین بازی‌های پی‌سی کپ‌کام را به نام خود ثبت کند. آنتونی مولانت، مدیر بازاریابی کپ‌کام، با اعلام این خبر در مصاحبه با سایت ام‌سی‌وی‌ گفت:

Dragon's Dogma اکنون سریع‌ترین فروش را در بین بازی‌های پی‌سی کمپانی ما به نام خود ثبت کرده است. این امر به لطف طرفدارانی محقق شده که مدت‌ها در انتظار عرضه این بازی بودند و همچنین کیفیت بازی هم یکی دیگر از دلایل این موضوع است. علاوه بر این، Dragon's Dogma در بازه زمانی مشابه توانسته از لحاظ فروش کلی هم در بین سه بازی پی‌سی برتر کپ‌کام قرار بگیرد که دیگر آثار حاضر در این لیست Resident Evil و Dead Rising 3 هستند.

البته باید توجه داشت که نسخه‌های کنسولی بازی Dragon's Dogma در زمان انتشار فروش به مراتب بهتری را تجربه کرده بودند که مولانت دلیل این امر را نبود برنامه‌های تبلیغاتی خیلی وسیع برای نسخه پی‌سی اعلام کرده است. بدون شک فروش عالی این بازی می‌تواند احتمال ساخته شدن نسخه دوم بازی را افزایش دهد و این خبری خوب برای علاقه مندان به بازی‌های نقش آفرینی است.

منبع: MCV


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده