// دوشنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۳۰

Battalion 1944 بیش از دو برابر بودجه موردنیاز خود را جمع‌آوری کرده است

با این‌وجود که کمپین جمع‌آوری بودجه Battalion 1944 بر روی وب‌سایت کیک‌استارتر تا دو هفته دیگر به حیات خود ادامه خواهد داد، این بازی از طریق منابع عمومی توانسته است بیش از ۳۰۰ هزار دلار بودجه جمع‌آوری کند. با زومجی همراه باشید.

سازندگان بازی Battalion 1944 که جنگ جهانی دوم را به عنوان زمان رخداد حوادث خود برگزیده است، در ابتدا بودجه لازم برای ساخت این بازی را مبلغ ۱۴۲ هزار دلار تعیین کرده بودند. اما با استقبال بیش از هفت هزار حامی، Battalion 1944 تاکنون مبلغ ۳۰۷ هزار و ۵۷۹ دلار جمع‌آوری کرده است. علی‌رغم کسب بیش از دو برابر بودجه تعیین شده، استودیو بالک‌هد از برنامه‌های خود در قبال مبالغ اضافه صحبتی به میان نیاورده است و تنها به ذکر صفت «فوق‌العاده» در قبال این برنامه‌ها اکتفا کرده است. در بروزرسانی جدید استودیو بالک‌هد بر روی کیک‌استارتر چنین آمده است:

ارائه محتوای بیشتر به دلیل جمع‌آوری بودجه بیشتر فعلا در دستور کار ما نیست. برای انجام این امر برنامه‌ریزی کردیم و در حال حاضر بر روی برنامه اصلی استودیو تمرکز داریم. در استودیو بالک‌هد ما وعده‌های واهی نمی‌دهیم و به همین دلیل پیش از ارائه محتوای بیشتر در بازی Battalion 1944، مشغول ساخت تصاویر و ویدیوهایی از بازی هستیم که روند پیشرفت در ساخت را نشان دهیم.

لازم به ذکر است که Battalion 1944 در ماه مه ۲۰۱۷ (فروردین تا اردیبهشت ۱۳۹۶) بر روی سه پلتفرم ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود و با پرداخت ۲۱ دلار در کمپین این بازی بر روی وب‌سایت کیک‌استارتر، در زمان عرضه نسخه‌ای از بازی به صورت رایگان در اختیار شما قرار خواهد گرفت. بازی تیراندازی و چندنفره Battalion 1944 با هدف «احیای بازی‌های تیراندازی چندنفره کلاسیک» و با استفاده از «پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌های صنعت بازی‌های ویدیویی» در حال ساخت است. علاوه بر تریلر معرفی Battalion 1944، می‌توانید تصاویری از این بازی را در زیر مشاهده کنید.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده