نویسنده: میثم علی حسنی
// دوشنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۰۰

نگاهی به اتفاقات مهم Dota 2 در هفته‌ای که گذشت - قسمت ۳

هفته‌ای دیگر در خدمت شما خوانندگان گرامی هستیم تا تمام حواشی بازی Dota 2  را مرور کنیم. اتفاقات مختلفی مثل بازگشت تیم Secret به تورنمنت ESL One مانیل تا انتشار جعبه سوم مسابقات شانگهای که همگی در کنار هم گردآوری شده‌اند. با زومجی همراه باشید.

آغاز مرحله حذفی تورنمنت Captain’s Draft

بعد از رقابت‌های مهیج گروهی، مرحله حذفی این تورنمنت آغاز شد که صعود Vega و EG به بازی نهایی جدول برنده‌ها و همینطور حذف Digital Choas و Virtus Pro را در روز اول شاهد بودیم. بدین ترتیب در مسابقات بعدی Mamas Boys به مصاف Empire خواهد رفت و Alliance با Liquid برای صعود به مرحله بعدی خواهد جنگید. یکی از حواشی جالب این مسابقات انتخاب هیروی Arc Warden بود که اولین بار در یک بازی رسمی مورد استفاده قرار گرفت.

Secret-Dota-2-zoomg

ESL One مانیل و حواشی آن در هفته گذشته

این مسابقات قبل از برگزاری اصلی خود همچنان پر حاشیه است؛ قبلا خبر انصراف تیم Secret را برایتان منتشر کردیم؛ اما اینگونه که به نظر می‌رسد تغییراتی که در این هفته سازمان ESL One در نحوه برگزاری رقابت‌ها داد، باعث تغییر تصمیم آن‌ها شده است و رسما Team Secret به عنوان سومین تیم دعوت شده در این رقابت حضور خواهد یافت. این تغییرات جدید تعداد روز‌های برگزاری را کاهش داده تا تیم‌های مناطق دورتر دچار مشکلات خستگی پرواز و دردسرهای اینچنینی نشوند. بازی‌های مرحله مقدماتی  در حال پیگیری است و چهار تیم London Conspiracy ،Team Empire ،Vega Squadron و Na’Vi در منطقه اروپا و چهار تیم  CompLexity، Team Archon، Elite Wolves و Digital Chaos در منطقه آمریکا به مراحل بالاتر صعود کرده‌اند.

قهرمانی Digital Chaos در مسابقات Beyond to Summit آمریکا

این مسابقات مدتی پیش در سه منطقه کار خود را آغاز کرد و رقابت‌های ناحیه آمریکا با حضور ۱۶ تیم در حال برگزاری بود که بالاخره تیم Digital Chaos با شکست ۳-۱ Archon جایزه فصل سوم BTS را تصاحب کرد. این مسابقات هنوز در مناطق اروپا و آسیای شرقی در جریان است.

compLexity Gaming فاتح رقابت های Canada Cup شد

فصل ششم این تورنمنت که مختص تیم‌های حاضر در منطقه آمریکا است با غلبه compLexity بر Elite Wolves به پایان رسید. این رقابت‌ها با حضور هشت تیم در حال برگزاری بود که تیم قهرمان توانست بیش از ۲۴ هزار دلار جایزه را با خود به خانه ببرد.

dota-2-pdcup_zoomg

فصل جدید مسابقات Pro Dota Cup

مدتی پیش بود که قهرمانان فصل دوم تورنمنت Pro Dota Cup مشخص شدند و حالا بلافاصله مسئولان برگزاری این رقابت‌ها خبر آغاز سومین دوره آن را در مناطق اروپا و آمریکا داده‌اند. از ناحیه اروپا ۱۶ تیم و آمریکا ۱۰ تیم برای حضور در این مسابقات اعلام آمادگی کرده‌اند تا در ماه جاری برای کسب جوایز این تورنمنت به رقابت بپردازند.

New-box-3-shanghai-zoomg

جعبه سوم برای کتاب مسابقات شانگهای منتشر شد

با انتشار یک بروزرسانی جدید جعبه سوم مسابقات شانگهای به همراه استایل دوم تمام ست ماموریت‌های بازی عرضه شد. در این جعبه که آنچنان هم آیتم‌های زیبایی را در آن شاهد نیستم؛ ست هیروهای Death Prophet و Mirana خود نمایی می‌کنند. باید منتظر بود تا جعبه چهارم این رقابت‌ها منتشر شود و ببینیم اینبار ولو چه آیتم‌ها را برای مسابقات شانگهای عرضه خواهد کرد.

 

Mineski-Frankfurt1-zoomg

تغییرات در ترکیب تیم Mineski

بدون شک این تیم یکی از بهترین مجموعه‌های حاضر در ناحیه آسیای‌شرقی است که با پتانسیل بالایی که دارد در آینده می‌تواند در این منطقه حریفان اصلی خود مثل Fnatic و MVP را کنار بزند و شاید به همین منظور باشد که تغییرات بزرگی در نقش بازیکنان این تیم ایجاد شده است. تغییرات انجام در نقش بازیکنان بدین شرح است:

Philippines Ryo 'ryOyr' Hasegawa: از ترکیب کنار گذاشته شد
PhilippinesCarlo 'Kuku' Palad: نقش Carry به Mid تغییر کرد
Philippines Ryan 'Bimbo' Qui: نقش Mid به ساپورت
Philippines Julius 'Julz' De Leon: نقش ساپورت تدیل به Carry شد
Philippines Jessie Cristy 'JessieVash' Cuyco: نقش ساپورت تبدیل به Offlane شد
Philippines Mark 'Cast' Pilar: مربی این تیم حالا در نقش ساپورت بازی خواهد کرد

نظر شما در مورد رویداد‌های این هفته Dota 2 چیست؟

تهیه شده در زومجی


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده