نویسنده: میثم علی حسنی
// دوشنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۰۰

مرحله حذفی فصل سوم مسابقات Captain’s Draft آغاز شد

بعد از چند روز رقابت جذاب و مهیج در مرحله گروهی و مشخص شدن مکان‌های اول تا چهارم هر گروه، جدول حذفی مسابقات Captain’s Draft بازی Dota 2 با پیروزی EG در مقابل Team Empire کار خود را آغاز کرد. با جزئیات بیشتری از این مسابقات همراه زومجی باشید.

مدتی پیش به اطلاعتان رساندیم که فصل سوم تورنمنت زیبای Captain’s Draft با افزایش دو برابری تیم‌های شرکت کننده آغاز شده است. شش تیم مستقیما به رقابت‌ها راه یافتند و تکلیف دو تیم باقی در مرحله مقدماتی مسابقات مشخص شد که Mamas Boys و Digital Chaos با شکست دیگر تیم‌های حاضر به مرحله اصلی مسابقات صعود کردند.

qualifier-CD3.0-Zoomg

با شروع مسابقات اصلی در گروه اول این رقابت‌ها شاهد قدرت نمایی تیم EG بودیم که توانست هر سه بازی خود را با پیروزی پشت سر بگذارد. در گروه دوم Alliance همچنان آرایش بدون نقص خود را حفظ کرده و بدون باخت مانند Fear و یارانش در جایگاه اول گروه خود ایستاده است. از حواشی جالب این تورنمنت می‌توان به انتخاب هیروی Arc Warden، توسط EG در برابر تیم Vega اشاره کرد تا این هیرو اولین حضور خود را در یک مسابقه رسمی تجربه کند و همینطور بازی زیبای S4 بازیکن Mid تیم Alliance که توانست در ۱۳ دقیقه و ۴۵ ثانیه رقابت، بیش از ۱۱ هزار مجیکال دمیج به تیم روبرو صدمه بزند؛ در حالی که کل میزان دمیج مجیکال تیم حریف در حالت ترکیبی به این عدد نرسیده بود.  نتایج مرحله گروهی به شرح زیر است:

Gruop-Stage-Zoomg

اولین بازی مرحله حذفی بین تیم‌های EG و Empire برگزار شد که ۲-۱ نتیجه نهایی این رقابت بود و EG را به مسابقه نهایی جدول برنده‌ها فرستاد. تیم Vega نیز توانست در عین ناباوری Alliance را راهی جدول بازنده‌ها کند. می‌توانید در تصویر زیر مرحله حذفی مسابقات را نظار‌ه‌گر باشید:

Playoff-CD3.0-Zoomg

این تورنمنت سقف جایزه‌ای ۱۰۰ هزار دلاری برای برندگان در نظر گرفته است و در نبود Team Secret، قهرمان فصل قبلی مسابقات، باید دید فاتح  سومین دوره مسابقات Captain’s Draft چه تیمی خواهد بود.

منبع: Gosugamers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده