نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۴۵

کمپانی اسباب‌بازی NECA ساخته شدن Crash Bandicoot توسط سونی را تایید کرد

NECA یک کمپانی مشهور اسباب‌بازی‌ساز است که مدیر آن اخیرا طی مصاحبه‌ای از ساخته شدن بازی Crash Bandicoot به وسیله‌ سونی خبر داده است. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

یکی از محبوب‌ترین سری بازی‌هایی که همواره بر روی کنسول‌های خانواده پلی‌استیشن خاطره‌ساز شده‌اند Crash Bandicoot است. از مدت‌ها پیش مجددا شایعات مختلفی در مورد این بازی منتشر می‌شوند که جدید‌ترین آن‌ها انتشار تصویری از کرش بندیکوت به وسیله‌ شعبه خاورمیانه سونی بود و می‌توان آن را خبری در راستای ساخته شدن قسمت‌های بعدی بازی دانست. حال در جریان یک نمایشگاه اسباب‌بازی که در شهر نیویورک برگزار شد، سایت پیکسل دن مصاحبه‌ای با رَندی فالک، مدیر کمپانی اسباب‌بازی‌ سازی NECA، در مورد برنامه‌های آتی این کمپانی انجام داده که وی در پاسخ گفت:

ما تعامل خوبی با سونی داریم و مجسمه‌های مرتبطی با محصولات آن‌ها خواهیم ساخت که شامل نیتن دریک، کراتوس و کرش بندیکوت می‌شود. خوشبختانه این کمپانی قصد دارد مجددا اثری از سری Crash Bandicoot عرضه کند و به همین دلیل هم شاهد محصولات عالی در این مورد خواهیم بود.

فالک در حالی خبر ساخته شدن کرش بندیکوت توسط سونی را اعلام کرده که به نظر می‌رسید این سری در مالکیت کمپانی اکتیویژن باشد. ولی چندی پیش شایعه‌ای منتشر شد که به نظر می‌رسید اکتیویژن تنها مالک این سری نباشد و ممکن است سونی مالکیت کرش بندیکوت را مجددا به دست آورده باشد. به هر حال باید منتظر اظهارنظر رسمی سونی در این مورد باشیم که فعلا واکنشی به آن نشان نداده است.

منبع: Destructoid


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده