نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۳۰

بروزرسانی رایگان بعدی Halo 5 نقشه‌ها و حالت‌های بازی جدیدی را به آن اضافه می‌کند

در ادامه عرضه بسته‌های الحاقی رایگان برای بازی Halo 5: Guardians، شاهد محتوایی با نام Hammer Storm خواهیم بود که چند نقشه و حالت بازی جدید را به آن اضافه می‌کند. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

استودیو ۳۴۳ اینداستریز هر ماهه بروزرسانی‌های رایگانی برای بازی Halo 5 منتشر می‌کند که جدید‌ترین آن‌ها با نام Hammer Storm عرضه خواهد شد. اولین و شاید جذاب‌ترین ویژگی این بسته‌های الحاقی، اضافه شدن حالت‌های بازی محبوب Giftball و Assault است که در نسخه‌های پیشین این سری هم وجود داشتند و تنوعی زیادی به بخش چند‌نفره بازی خواهند بخشید. به‌علاوه گیمر‌ها پس از انتشار این آپدیت می‌توانند حالت‌های دلخواه خود را نیز بسازند که شامل Oddball و Ricochet می‌شوند و Fiesta Slayer نیز با آپدیت جدید به Halo 5: Guardians اضافه خواهد شد.

بسته Hammer Storm همچنین یک نقشه جدید را هم با نام «Torque» به بازی اضافه می‌کند که فعلا اطلاعاتی از آن منتشر نشده و فقط تصویر هنری زیر را می‌توانید از این نقشه مشاهده کنید که بر اساس آن به نظر می‌رسد این نقشه داخل یک سفینه فضایی خواهد بود:

هیلو ۵

ویژگی‌های بسته Hammer Storm البته به این جا ختم نمی‌شود و قرار است دو زره Decimator  و Marauder نیز به وسیله آن به بازی اضافه شوند و در کنار آن‌ها شاهد سلاح سرد Gravity Hammer نیز خواهیم بود. همچنین آیتم‌های زیاد دیگری نیز به بازی در قالب خرید‌های REQ اضافه خواهند شد و ۳۴۳ اینداستریز تصویری از آن‌ها منتشر کرده است که البته هنوز عکس خیلی از این آیتم‌ها واضح نیست:

هیلو ۵

بروزسانی رایگان Hammer Storm همچنین تعدادی از مشکلات و باگ‌های بازی را نیز بهبود خواهد بخشید عدم همگام سازی با سرور اصلی‌ترین آن‌ها است که البته در حال حاضر هم خیلی کم در بازی اتفاق می‌افتد. به‌علاوه پس از انتشار این آپدیت، گیمر‌ها قادر خواهند بود علاوه بر امکان انتخاب رنگ اصلی و زمینه زره سرباز خود، شخصی‌سازی بیشتری بر روی رنگ ظاهر وی داشته باشند و حتی از ترکیب سه رنگ برای شخصی‌سازی پرچم هم استفاده کنند. لازم به ذکر است که تعداد رنگ‌های قابل استفاده هم از ۳۲ به ۶۰ افزایش پیدا خواهد کرد.

دانلود ویدیو با رزولوشن SD 320p | دانلود ویدیو با رزولوشن HD 720p

Hammer Storm سومین بسته‌الحاقی رایگان بازی Halo 5 است و ۳۴۳ اینداستریز وعده داد که در تاریخ ۲۶ فوریه (۷ اسفند) طی یک نمایش ویدیوی از جزییات کامل این بسته و همچنین گیم‌پلی نقشه Torque رونمایی خواهد کرد.

Halo 5: Guardians یکی از بهترین بازی‌های انحصاری ایکس‌باکس وان در سال ۲۰۱۵ بود که توانست در بررسی زومجی هم نمره عالی ۹ را دریافت کند. شما می‌توانید این بررسی را در دو نسخه متنی و ویدیویی در زومجی بخوانید و تماشا کنید.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده