نویسنده: عارف حسین پور
// یکشنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۰

دانی ین جایگزین جت لی در فیلم جدید Triple X شد

یک خبر بد برای طرفداران جت لی! این بازیگر سرشناس چینی در فیلم آینده‌ی Triple X: The Return of Xander Cage حضور نخواهد داشت. دانی ین، ستاره‌ی هنگ کنگی و استاد هنرهای رزمی به جای لی در این فیلم به ایفای نقش خواهد پرداخت.

به گزارش وبسایت Birth Movies Death، جت لی به دلایل نامشخصی از پروژه‌ی فیلم جدید Triple X کنار گذاشته شده و دانی ین جای او را گرفته است. این خبر را وین دیزل، بازیگر اصلی The Return of Xander Cage نیز با انتشار عکسی در فیسبوک خود (تصویر بالا) که او را در کنار ین و دی‌جی کاروسو، کارگردان فیلم نشان می‌دهد، تایید کرده است. دیزل همچنین در توضیح این عکس اعلام کرد نام شخصیتی که ین نقشش را ایفا می‌کند «ژیانگ» است. دیزل در فیسبوکش نوشت:

کارگردان، ژیانگ و زاندر (شخصیت اصلی فیلم با بازی وین دیزل) ... اولین روز دانی ین در این کار. فهرست کلی بازیگران ما کاملا شگفت‌انگیز است!

کمتر از یک ماه پیش بود که اعلام کردیم جت لی در فیلم جدید Triple X حضور دارد و نقش مقابل وین دیزل را بازی می‌کند، ولی دیگر شاهد هنرنمایی او در این فیلم نخواهیم بود. لی پس از سال ۲۰۱۴ که در فیلم The Expendables 3 به ایفای نقش پرداخت، در هیچ فیلمی حضور نداشته است.

از دیگر بازیگران فیلم The Return of Xander Cage می‌توان به ساموئل ال جکسون اشاره کرد که بار دیگر در نقش «مامور گیبونز» ظاهر خواهد شد. نینا دوبروف (بازیگر سریال Vampire Diaries)، روبی رز (بازیگر سریال Orange Is the New Black) و دیپیکا پادوکن (ستاره‌ی بالیوود) هم سه بازیگر زنی هستند که حضورشان در قسمت جدید Triple X قطعی شده است. ضمنا کونور مک‌گرگور که قبلا تصویرش را روی جلد بازی EA Sports UFC 2 دیده‌ بودیم اولین حضورش در سینما را با این فیلم تجربه خواهد کرد.

دانی ین امسال فیلم مهم Rogue One از سری «جنگ ستارگان» را روی پرده خواهد داشت. او همچنین در اپیزود هشتم این مجموعه که در سال ۲۰۱۷ اکران می‌شود، با هریسون فورد، بازیگر نقش «هان سولو» هم‌بازی است.

فیلم Triple X: The Return of Xander Cage در سال ۲۰۱۷ در سینماها اکران می‌شود.

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده