نویسنده: عارف حسین پور
// یکشنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۰

اولین شخصیت دانلودی Street Fighter V معرفی شد؛ امکان بازی با دسته پلی‌استیشن 3 وجود دارد

هنوز چند روزی به انتشار بازی Street Fighter V باقی مانده است، اما امروز اطلاعات جدیدی در مورد محتواهای دانلودی این بازی که در آینده منتشر می‌شوند و شخصیت‌های مختلفی را به فهرست مبارزان آن اضافه می‌کنند، ارائه شده است. با زومجی همراه باشید.

طراحی مفهومی شخصیت الکس طراحی مفهومی شخصیت الکس

کمپانی کپکام از طریق توییتر به تازگی تایید کرد که شخصیت «الکس» با اولین محتوای دانلودی Street Fighter V که در ماه مارس (اسفند ۹۴-فروردین ۹۵) منتشر می‌شود، به این بازی اضافه خواهد شد. کپکام در اواخر سال گذشته‌ی میلادی اعلام کرده بود که علاوه بر الکس، شخصیت‌های «گایل«، «ایبوکی»، «بالروگ»، «یوری» و «یورین» در قالب محتواهای دانلودی، پس از انتشار Street Fighter V به این بازی اضافه خواهند شد، اما تا الان نمی‌دانستیم که کدام یک از این مبارزان را زودتر از بقیه در بازی خواهیم دید. الکس اولین بار در بازی Street Fighter III به طرفداران این مجموعه معرفی شده بود.

شما می‌توانید به تمام این شخصیت‌های دانلودی به صورت رایگان و از طریق سیستمی به نام «پول مبارزه» (Fight Money) دسترسی داشته باشید. در این سیستم با بازی کردن در حالت‌های مختلف (مبارزات آفلاین یا آنلاین) می‌توانید پول مبارزه بدست آورید و سپس آن را برای خرید شخصیت‌هایی که در آینده به بازی اضافه می‌شوند خرج کنید. البته این امکان نیز وجود دارد که با پول واقعی شخصیت‌ها را خریداری کنید، ولی هنوز قیمتی برای آنها تعیین نشده است.

علاوه بر این، شرکت کپکام اعلام کرد که بازی Street Fighter V بر روی کنسول پلی‌استیشن 4 از دسته‌های پلی‌استیشن 3 نیز پشتیبانی می‌کند. بنابراین اگر قبلا پلی‌استیشن 3 داشتید و هنوز دسته‌ی آن را در اختیار دارید، می‌توانید برای بازی کردن Street Fighter V به صورت دونفره روی کنسول نسل جدید سونی از آن استفاده کنید.

کپکام علاوه بر شخصیت‌های جدیدی که برای Street Fighter V عرضه خواهد کرد، در تابستان نیز یک آپدیت کاملا رایگان برای بازی منتشر می‌کند که بخش داستانی گسترده‌ای را به آن اضافه خواهد کرد. گفته می‌شود که این بخش شامل بیش از یک ساعت میان‌پرده برای روایت جذاب‌تر داستان بازی خواهد بود.

بازی Street Fighter V در تاریخ ۱۶ فوریه (۲۷ بهمن ۱۳۹۴) در حالی برای رایانه‌های شخصی و پلی‌استیشن 4 منتشر می‌شود که از قابلیت چندپلتفرمی (Cross-Platform) نیز پشتیبانی می‌کند. طبق اعلام کپکام* این بازی هرگز برای کنسول ایکس‌باکس وان منتشر نخواهد شد.

اگر مایلید اطلاعات کاملی در مورد Street Fighter V کسب کنید، پیش‌نمایش زومجی از این بازی را از دست ندهید.

منبع: Attack of the Fan Boy


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده