// یکشنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۳۰

پشتیبانی نسخه آزمایشی Paragon از قابلیت بین پلتفرمی پی‌سی و پلی‌استیشن 4

اپیک گیمز که در حال کار بر روی یک بازی چندنفره آنلاین است، قابلیت جالبی را برای کسانی که می‌خواهند این بازی را قبل از انتشار تجربه کنند فراهم کرده است. برای جزییات بیشتر با زومجی همراه شوید.

اپیک گیمز در حال ساخت بازی جدید خود در سبک چند نفره ی آنلاین مبارزه ای (MOBA) به نام Paragon است که برای پلتفرم های پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. همه ی ما دوست داریم هر چه زودتر این بازی جذاب را تجربه کنیم. اگرچه تاریخ قطعی انتشار بازی هنوز مشخص نیست, اما توسعه دهندگان بزودی قصد دارند یک تست آنلاین برای بازی برگزار کنند.

بازیکنان قادر خواهند بود رقابتی جذاب را با سایر بازیکنان در پلتفرم دیگر (پلی‌استیشن 4 یا رایانه‌ی شخصی) به انجام برسانند

جالب بودن تست در اینجا است که علاوه بر انجام دادن بازی قبل از انتشار و ارائه ی بازخوردهای خود (Feed Back) برای بهبود مشکلات احتمالی, بازیکنان قادر خواهند بود رقابتی جذاب را با سایر بازیکنان در پلتفرم دیگر (پلی‌استیشن 4 یا رایانه ی شخصی) به انجام برسانند.

تست های آنلاین این بازی در تاریخ ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ (۱۳ فوریه ۲۰۱۶) آغاز خواهد شد.

برای اولین بار است که بازیکنان می‌توانند بازی بین کنسولی را تجربه کنند. اگرچه نباید انتظارات خیلی زیادی داشته باشید از آنجا که در این تست ممکن است مشکلات و مسایل فراوانی بوجود بیاید, اما دلیل برگزاری یک چنین تست‌هایی نیز شناسایی مشکلات و رفع آنها در نسخه اصلی است.

در مورد تاریخ انتشار بازی با اینکه در حال حاضر هیچ خبری از زمان دقیق آن اعلام نشده اما حدس ما بر این است که زمان انتشار بازی در پاییز امسال خواهد بود.شما می‌توانید هم‌چنین اطلاعات بیشتری درباره این بازی را در زومجی مطالعه کنید.

شما چه فکر می‌کنید ؟ نظر خود را در مورد بازی و این قابلیت جالب تست بین کنسولی با زومجی در میان بگذارید.

منبع: SegmentNext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده