نویسنده: نادر امرایی
// شنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۰

ادعای 3DM مبنی بر شکستن قفل Denuvo

گروه مشهور 3DM که چند سالی به شکستن کرک بازی‌های پی‌سی مشغول است، امروز اعلام کرد که برای شکستن قفل Denuvo راه حلی پیدا کرده‌اند. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

چندی پیش بود که گروه معروف 3DM که در زمینه کرک کردن بازی‌های پی‌سی فعالیت دارد، اعلام کرد که آنها قصد ندارند در سال ۲۰۱۶، هیچ‌گونه بازی تک‌نفره‌ای را کرک کنند و دلیل این کار خود را ضربه نزدن به فروش قانونی بازی‌ها اعلام کردند، اما این اقدام آنها باعث شد که بسیاری فکر کنند دلیل اصلی این تصمیم 3DM، عدم توانایی آنها در شکستن قفل Denuvo است که برروی بازی‌هایی مانند FIFA 16، Just Cause 3 و Rise of the Tomb Raider قرار داده شده است. با این حال، برد سیستر، رئیس این گروه، امروز اعلام کرد که او و تیمش به راه حلی برای کرک کردن بازی‌هایی با قفل Denuvo رسیده‌اند:

گروه 3DM به زودی خبری منتشر خواهد کرد که در آن ما به شما خواهیم گفت که یک راه حل برای شکستن قفل Denuvo که برروی بازی‌های مانند FIFA 16، Rise of the Tomb Raider و Just Cause 2 وجود دارد، پیدا کرده‌ایم.

ما این خبر را به این دلیل اعلام می‌کنیم که بسیاری از افراد فکر می‌کردند که دلیل اصلی کناره‌گیری ما از کرک کردن بازی‌های پی‌سی، نداشتن دانش فنی لازم برای شکستن قفل Denuvo بود و ما می‌خواهیم به همه ثابت کنیم که ما توانایی انجام این کار را داریم.

نظر شما در این‌باره چیست؟‌ اگر این گروه موفق شده باشد که قفل Denuvo را بشکند، سازندگان بازی‌ها، چه اقدامات جدیدی را برای جلوگیری از کرک شدن بازی‌هایشان انجام خواهند داد؟

منبع: Overclock 3D


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده