نویسنده: کاوه حقیقی
// شنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۰۰

Battleborn ،Mafia 3 و بازی های دیگر 2K از تکنولوژی Simplygon استفاده خواهند کرد

Simplygon یکی از شرکت‌های پیشرو در زمینه بهینه‌سازی سه بعدی خودکار محتوای دیجیتالی، به تازگی اعلام کرد که استودیو 2K از تکنولوژی این شرکت در Battleborn ،Mafia 3 و بقیه بازی‌های خود استفاده خواهد کرد. در ادامه با زومجی همراه باشید.

Simplygon برنامه‌ای است که برای ساخت پایپ‌لاین‌ها به صورت خودکار استفاده می‌شود و در نتیجه باعث صرف وقت کمتری برای اجرای تکنیک‌های LOD توسط توسعه دهندگان می‌شود. به زبان ساده، سازندگان نه تنها نیاز به صرف زمان زیاد در تولید یک سری از جزییات گرافیکی نخواهند داشت، بلکه توانایی تولید جلوه‌های گرافیکی خیره کننده را نیز پیدا می‌کنند.

همچنین با استفاده از Simplygon بهره‌وری در ساخت کاراکتر‌های ساکن و اسکلتی و بهینه‌سازی مدل‌های مِشی در بازی‌ها افزایش زیادی پیدا می‌کند. این تکنولوژی نه تنها در بین توسعه دهندگان بازی‌های AAA بسیار محبوب است، بلکه در پروژه‌های ساخت بازی موبایل نیز بسیار کارآمد است.

مارتین اکتال، موسس و معاون بخش توسعه تجاری Simplygon در این باره می‌گوید:

2K همیشه در صنعت گیم زبان زد بوده است و در دهه اخیر همواره تعاریف جدیدی در زمینه روایت داستان و امکانات گرافیکی ایجاد کرده است. با کمک Simplygon، ما این اجازه را به سازندگانی همچون 2K می‌دهیم که بیشتر بر روی زمینه‌های خلاق ساخت بازی تمرکز کنند و کار خودکارسازی فرایند‌های متعدد تولید و همچنین افزایش کارایی را به ما بسپارند.

Battleborn اولین بازی 2K خواهد بود که با این تکنولوژی ساخته می‌شود. همچنینی بازی‌های دیگری نیز با استفاده از این تکنولوژی در دست توسعه هستند که هنوز به صورت رسمی معرفی نشده اند.

نظر شما چیست؟ آیا استفاده از این گونه تکنولوژی‌ها می‌تواند باعث افزایش خلاقیت در ساخت بازی شود؟

منبع: Segmentnext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده