نویسنده: معین کلهری
// جمعه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۰۰

جانی دپ، این بار در نقش مرد نامرئی!

بنا بر گزارش‎ وبسایت دِدلاین، جانی دپ در جدیدترین پروژه‎اش به عنوان «مرد نامرئی» در جلوی دوربین ظاهر می‎شود. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

هنرپیشه صاحب‎نام هالیوودی، جانی دپ، به‎تازگی با کمپانی یونیورسال یک قرارداد امضا کرده است تا پس از قرار گرفتن در هویت یک دزد دریایی، این بار به دانشمندی تبدیل ‎شود که به جست‎و‎جو درباره‎ی نامرئی شدن می‎پردازد.

این فیلم که نسخه بازسازی شده‎ی رمان «اچ.جی.ولز» و فیلم ۱۹۳۳ با بازی کلود رینس تلقی می‎شود، هنوز کارگردان مشخصی ندارد.  الکس کورتزمن و کریس مورگان تهیه کنندگان  «مرد نامرئی» در حال کنکاش برای جذب نویسنده‌ای هستند که نسخه بازسازی شده این فیلم را به تحریر در بیاورد. در حالی‌که چندین اقتباس از این رمان انجام گرفته، مامی یک فیلم دیگر از کمپانی یاد‎شده به حساب می‎آید که با نقش‎آفرینی تام کروز قرار است در ژوئن سال آینده بر روی پرده‎های نقره‎‎ای برود. 

الکس کورتزمن هم چندی پیش طی مصاحبه‎ای که انجام داده بود، اظهار داشت که شرکت مذکور به دنبال ساخت یک «دنیای مشترک» است که آن به بررسی پس‎زمینه‎ی خانوادگی و شخصیت‎ها می‎پردازد. این کمپانی همچنین برنامه‎های برای توسعه نسخه بازسازی شده دراکولا، ون هلسینگ، عروس فرانکشتاین و مردِگرگ‎نما هم دارد که به‎خودی بسیار تعجب‎بر‎انگیز هستند.

شما چه فکری می‎کنید؟ نظرات خودتان را با زومجی در میان بگذارید.

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده