// جمعه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۰

۲۹۸ میلیون کشته نتیجه‌ی چند روز نسخه آزمایشی بتا محدود The Division

زمان نسخه‌ی بتای محدود بازی The Division به پایان رسید و اکنون یوبی‌سافت گزارشی را از آمار عملکرد بازیکنان حاضر در این نسخه آزمایشی را منتشر کرده است. در ادامه برای جزئیات بیشتر با زومجی همراه باشید.

با توجه به آمار منتشر شده توسط ناشر The Division تلفات مجازی بازیکنان ۲۹۸،۰۳۱،۲۲۴ بوده که به وسیله پرتاب ۹،۲۸۸،۰۰۲ نارنجک و شلیک ۱۴،۹۹۵،۶۶۹،۱۶۸ فِشنگ از سلا‌ح‌های بازیکنان کشته شده‌اند.

نکته‌ی مهم در این میان ثبت این آمار بزرگ تنها در چند روز از تاریخ ۲۸ ژانویه (۸ بهمن) تا ۲ فوریه (۱۳ بهمن) در بتا آزمایشی محدود بازی است. بازیکنان در مجموع ۶۲۱ میلیون دقیقه را صرف بازی کرده‌اند که در این میان شخصی به تنهایی ۹۰ ساعت را صرف گشت و گذار در منهتن کرده است. این در حالی است که نسخه بتا بازی تنها ۱۲۰ ساعت فعال بوده است. طبق گفته‌ی ناشر بازی مجموعاً ۶/۸ میلیون بازیکنان در نسخه آزمایشی بتا بازی شرکت کرده‌اند که در این میان اسلحه M4 کشنده‌ترین سلاح بوده است.

در مجموع ۷۱۸۴ میلیون درب ماشین در بازی بسته شده  و ۶ میلیون بازیکن نیز در منطقه Dark Zone در خواست هلیکوپتر کرده‌اند. بازیکنان ۴/۲ میلیون ساعت را تنها در این ماد صرف کرده‌اند.

در همین راستا طبق اعلام رسمی توسعه‌دهندگان نسخه‌ بتای آزمایشی The Division این‌بار به صورت عمومی باری دیگر از تاریخ ۱۹ تا ۲۱ فوریه (۳۰ بهمن تا ۲ اسفند) در دسترس تمامی پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی ویندوزی، ایکس‌باکس وان و پلی استیشن 4   قرار می‌گیرد. دارندگان کنسول ایکس‌باکس وان یک روز زودتر از سایر کنسول‌ها از تاریخ ۱۸ فوریه (۲۹ بهمن) به لطف ویژگی‌ دسترسی سریع می‌توانند به انجام نسخه‌‌ی آزمایشی بپردازند. بتای عمومی بازی علاوه بر تمامی محتوای موجود در بتای محدود، خط داستانی جدیدی را نیز در خود جای می‌دهد.

توزیع و عرضه نسخه‌ی نهایی بازی Tom Clancy's The Division از تاریخ ۱۸ اسفندماه آغاز خواهد شد. در ادامه می‌توانید نگاهی به اینفوگرافی منتشر شده بی‌اندازید:

the_division_closed_beta_info

منبع: Gamesradar


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده