نویسنده: نادر امرایی
// پنجشنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۰۰

مجوز ساخت Deadpool 2 صادر شد

بنا به گزارش وب‌سایت هالیوود ریپورتر، ریت رییس و پاول ورنیک، نویسندگان فیلم سینمایی ددپول (Deadpool)، در حال کار برروی فیلمنامه قسمت دوم این فیلم هستند. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

به نظر می‌رسد که کمپانی فاکس قرن بیستم، مجوز ساخت قسمت دوم فیلم ددپول را صادر کرده است و نویسندگان قسمت اول، در حال تهیه فیلمنامه قسمت دوم هستند. با این حال، این‌طور که از شواهد پیدا است، تیم میلر، کارگردان قسمت اول فیلم، قصد ندارد که در پروژه ساخت Deadpool 2 حضور داشته باشد. اما بنا به گزارش منتشر شده در وب‌سایت هالیوود ریپورتر، کمپانی فاکس قرن بیستم در تلاش است تا تیم خلاق میلر، رییس و ورنیک ( نویسندگان فیلمنامه قسمت اول)  را برای قسمت دوم فیلم نیز نگه دارد.

رایان رینولدز، هنرپیشه شخصیت ددپول در فیلم، هفته گذشته در مصاحبه‌ای که با وب‌سایت ای‌جی‌ان داشت، اعلام کرده بود با اینکه دیگر هرگز دوست ندارد در نقش ابرقهرمان دیگری ظاهر شود اما حاضر است تا آخر عمرش نقش شخصیت ددپول را ایفا کند.

وی پیشتر نیز اعلام کرده بود که قصد دارد مقدمات ساخت یک فیلم بر اساس مجموعه کمیک‌های ایکس‌-فورس را فراهم کند.

به احتمال بسیار زیاد، یکی از دلایل اینکه کمپانی فاکس قرن بیستم اجازه ساخت قسمت دوم فیلم را صادر کرده، نقدهای خوبی است که این فیلم هم از طرف منتقدان و هم از طرف طرفداران دریافت کرده است.

فیلم سینمایی ددپول، اولین فیلم سینمایی با اقتباس از کتاب‌های کمیک در سال ۲۰۱۶ خواهد بود. ۲۰۱۶ سال بسیار پرباری برای شیفتگان فیلم‌های ساخته شده بر اساس کتاب‌های کمیک خواهد بود. فیلم‌هایی نظیر بتمن علیه سوپرمن، کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی (Captain America: Civil War افراد ایکس:‌ آپوکالیپس (X-Men: Apocalypseجوخه انتحاری (Suicide Squadگامبیت (Gambit) و دکتر استرنج (Doctor Strange) از دیگر فیلم‌هایی هستند که در سال ۲۰۱۶ با اقتباس از کتاب‌های کمیک پخش خواهند شد.

فیلم ددپول، در تاریخ ۱۰ فوریه در انگلستان (۲۱ بهمن)، ۱۱ فوریه در استرالیا و زلاند نو (۲۲ بهمن) و در ۱۲ فوریه (۲۳ بهمن) در آمریکای شمالی اکران خواهد شد.

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده