نویسنده: میثم علی حسنی
// پنجشنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۰

قهرمانان مسابقات Canada Cup و BTS در منطقه آمریکا مشخص شدند

دو تورنمنت BTS و Canada Cup آمریکا، بعد از چند هفته رقابت نفس‌گیر بالاخره با قهرمانی Digital Choas و compLexity Gaming به پایان رسیدند. همراه زومجی باشید تا اطلاعات بیشتر از این رقابت‌ها کسب کنید.

چندی پیش خبر آغاز فصل جدید سری مسابقات Beyond The Summit را به اطلاع شما رساندیم.در فینال این تورنمنت Archon و Digital Chaos برای چندمین بار است که در برابر هم صف آرایی می‌کنند و شاید یکی از مهمترین مسابقات این دو تیم مربوط به رقابت نهایی مرحله مقدماتی تورنمنت شانگهای در منطقه آمریکا بود که با پیروزی Archon به پایان رسید. حالا Aui-2000 و همراهانش فرصت انتقام از این تیم را پیدا کردند و دوباره در گراندفینال مسابقات BTS به مصاف این تیم رفتند که این بار با نتیجه ۳-۱ توانستند قهرمانی این تورنمنت را از آن خود کنند. در این رقابت یاوار"YAWAR" حسن غایب بود و بازیکن سابق تیم EG یعنی میسون "Mason" ونه به عنوان نقش کری در تیم DC به کار گرفته شد که با توجه به توانایی او در بازی، هیروی Weaver سه بار برایش انتخاب شد. جدول تورنمنت را در تصویر زیر می‌توانید مشاهده کنید:

BTS-America

جایزه تیم اول، دوم، سوم و چهارمی مشترک در فصل سوم BTS به ترتیب ۵ هزار، ۳ هزار و هزار دلار بود که به برندگان اهدا شد.

مسابقات Canada Cup  که دیگر تورنمنت منطقه آمریکا بود با شکست تیم Elite Wolves در گراند فینال مسابقات و قهرمانی  compLexity Gaming ششمین فصل خود را نیز پشت سر گذاشت. در این تورنمنت ابتدا ۱۶ تیم در چهار گروه با هم رقابت کردند و از هر گروه دو تیم راهی مرحله حذفی مسابقات شدند. بالاخره از قسمت برنده‌ها تیم Elite Wolves و از بخش بازنده‌ها compLexity Gaming به گراند فینال رقابت‌ها راه یافتند که البته در بازی نهایی بخش برنده‌ها این دو تیم یک بار با هم روبه‌رو شدند که Elite Wolves فاتح آن رقابت بود. جایگاه سوم نیز به تیم Infamous رسید که در بازی آخر بخش بازنده‌ها مغلوب complexity شد. با هم نگاهی به جدول مرحله حذفی تورنمنت خواهیم انداخت.

canada-cup

جوایز به این صورت بین تیم‌های برتر تقسیم شد:

جایگاه اول: ۲۴ هزار و ۴۵۴ دلار

جایگاه دوم: ۱۲ هزار و ۲۲۹ دلار

جایگاه سوم: ۴ هزار و ۷۶ دلار

منبع: Gosugamers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده