نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۳۰

تماشا کنید: تریلر هنگام عرضه بازی Dying Light: The Following

کمپانی تکلند به مناسبت انتشار بسته‌الحاقی The Following برای بازی Dying Light تریلر جدیدی منتشر کرده است که ویژگی‌های آن را نشان می‌دهد. با زومجی، جزییات خبر و تماشا تریلر همراه باشید.

کمپانی تکلند دیروز (۲۰ بهمن) بسته‌الحاقی جدیدی برای بازی Dying Light منتشر کرد که هم به شکل جداگانه و هم در قالب نسخه Dying Light The Following: Enhanced Edition همراه با نسخه اصلی بازی قابل خریداری است. این بسته‌الحاقی عظیم علاوه بر اضافه کردن یک بخش داستانی کامل به بازی که در حدود ۱۰ ساعت گیم‌پلی دارد، ویژگی‌های ریز و درشتی هم دارد که اضافه شدن ماشین‌های قابل استفاده، درجه سختی کابوس (Nightmare) و ۲۵۰ سطح جدید افسانه‌ای شخصیت‌ها مهم‌ترین این ویژگی‌ها هستند. برای آشنایی با جزییات دقیق‌تر بسته‌الحاقی The Following می‌توانید به اینجا مراجعه کنید.

حال سازندگان بازی به مناسبت انتشار این بسته‌الحاقی تریلر سینمایی بسیار زیبایی منتشر کرده‌اند که می‌توانید در ادامه آن را تماشا کنید:

دانلود ویدیو با رزولوشن SD360p | دانلود ویدیو با رزولوشن HD720p

یکی از نکاتی که تکلند تبلیغات زیادی بر روی آن انجام داده و در این تریلر هم گوشه‌هایی از آن را مشاهده می‌کنیم، داستان مرموزی است که گیمر در بسته‌الحاقی The Following تجربه خواهد کرد. داستانی که شخصیت اصلی بازی را به تنها امید بازماندگان برای رهایی از ویروس تبدیل می‌کند. این بازی هم اکنون برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی قابل خریداری است.

نظر شما در مورد این تریلر چیست؟

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده