نویسنده: آرش رستمی
// چهار شنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۰۰

فیلم سینمایی سونیک در سال ۲۰۱۸ اکران خواهد شد

سگا و سونی پیکچرز سرگرم ساخت فیلمی با حضور سونیک، شخصیت محبوب دنیای بازی، هستند که دو سال دیگر آماده‌ی نمایش خواهد شد. با جزئیات این خبر همراه زومجی باشید.

هاجیمه ساتومی، رئیس و مدیرعامل هلدینگ سگا سامی (Sega Sammy)، در گفت‌وگو با ورلد فولیو تاریخ اکران فیلم سینمایی سونیک را اعلام کرد. او گفت:

در حال حاضر، گروه سگا سامی و سونی پیکچرز سرگرم برنامه‌ریزی هستند تا یک فیلم ترکیبی لایو اکشن-انیمیشن [با محوریت] سونیک خارپشت (Sonic The Hedgehog) بسازند که اکران آن برای سال ۲۰۱۸ زمان‌بندی شده است. ما تمایل داریم که در کنار تولید این انیمیشن CG، کسب‌وکارمان را تا حوزه‌های سرگرمی دیگری، فراتر از آنچه که در حال حاضر مشغول آن شده‌ایم، گسترش دهیم.

از آنجا که هنوز تا دو سال آینده زمان زیادی را پیش رو داریم، فعلاً نمی‌توانیم از بابت ثابت ماندن تاریخ نمایش فیلم اطمینان داشته باشیم. اما می‌توانیم امیدوار باشیم که برخلاف بعضی آثار سینمایی که تصویری ضعیف را از شخصیت‌های بازی‌ها به نمایش می‌گذارند، با اثری شایسته‌ی نام سونیک روبه‌رو باشیم. تا آن زمان هم می‌توانیم چشم‌به‌راه نمایش انیمیشن Ratchet and Clank و فیلم‌های Warcraft و Assassin’s Creed باشیم که هر سه‌ی آن‌ها قرار است در سال جاری میلادی به روی پرده‌ی سینماها بروند.

امسال بیست و پنجمین سالگرد تولد سونیک است. از این‌رو احتمالاً در ماه‌های آینده خبرهای بیشتری از این خارپشت تند و تیز و دوست‌داشتنی خواهیم شنید که بنا به حدس‌وگمان‌ها یکی از آن‌ها ممکن است عرضه‌ی یک بازی سونیک در ۲۱ مارس (۲ فروردین ۹۵) باشد.

شما فکر می‌کنید که به‌زودی بتوانیم بازی جدید و باکیفیتی از سری سونیک را تجربه کنیم؟ راستی به‌نظرتان فیلم سونیک چطور از آب در خواهد آمد؟

منابع: AttackoftheFanboy / GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده