نویسنده: میثم علی حسنی
// دوشنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۰

پایان مسابقات Mars TV Dota League و قهرمانی EHOME

مرحله اصلی فصل دوم تورنمنت (Mars TV DotA League (MDL بازی Dota 2 در کشور چین بعد از چند روز رقابت مهیج و نفس‌گیر به پایان رسید و بالاخره قهرمان این دوره مسابقات نیز مشخص شد. همراه زومجی باشید تا نگاهی به این مسابقات و نتایج مرحله گروهی اصلی بیاندازیم.

همانطور که قبلا به اطلاع شما رسانده بودیم مسابقات MDL آغاز شد و ده تیم شرکت کننده در دو گروه روبه‌رو هم قرار گرفتند. در ابتدا جدول مرجله گروهی مسابقات را با هم مرور می کنیم:

group-MDL-Zoomg

گروه A

در این گروه VG به خوبی قدرت خودرا نشان داد و توانست با کسب سه پیروزی و یک تساوی جایگاه اول را از آن خود کند. تیم OG قهرمان Major پاییزی فرانکفورت که بعد از انتشار بروزرسانی 6.86 در مسابقات مهمی شرکت نکرده بود، توانست با پیروزی در برابر EG هم دوباره قدرتش را به نمایش بگذارد و هم با کسب ۲ پیروزی دیگر و ۱ شکست در جدول مکان دوم را به خود اختصاص دهد. در سومین جایگاه جدول EG  با کسب یک تساوی، دو شکست و یک پیروزی حضور دارد که حسابی طرفداران خود را در این مرحله نگران کرده اند و از تیم قهرمان TI5 و سوم Major فرانکفورت مسلما باید بیشتر از این نیز انتظار داشت. Newbee که به عنوان تیم آخر به این مسابقات راه یافت کاملا یک مسیر متعادل را پیموده و در چهار بازی خود سه تساوی و یک شکست بدست آورد که باعث شده مکانی بهتر از چهارم را کسب نکند؛ اما تیم حذف شده این گروه نماینده منطقه اروپا Team Spirit است که با 3 شکست و تنها یک تساوی وداعی زود هنگام با این دوره داشت. در این گروه با توجه به هم امتیاز شدن تیم‌های EG و Newbee یک مسابقه بین آن‌ها برگزار شد که EG فاتح آن بود.

گروه B

یکی از جالبترین نتایج مرحله گروهی ممکن را تیم های حاضر در این جدول تشکیل داده اند و چهار تیم Secret ،LGD ،EHOME و CompLexity هر کدام با کسب یک پیروزی در مقابل Mineski و سه تساوی در برابر یکدیگر و کسب پنج امتیاز مشترکا به مرحله حذفی مسابقات صعود کردند و تیم Mineski نیز با چهار شکست در انتها جدول این گروه قرار گرفت. با توجه به این نتایج باید تیم های اول تا چهار برای مرحله حذفی مشخص می شدند به همین دلیل یک مرحله Tiebracket بین این ۴ تیم برگزار شد که می توانید در عکس زیر آن را مشاهده کنید.

tiebracket groub MDL zoomg

بعد از مشخص رتبه های اول تا چهارم هر گروه جدول حذفی مسابقات به شکل زیر برگزارشد.

playoff-MDL-Zoomg

حذف زود هنگام Secret توسط Newbee یکی از مهم‌ترین اتفاقات این مرحله بود. EG نیز هر چند در همان بازی اول به جدول بازنده‌ها سقوط کرد ولی توانست با شکست پیاپی حریفان خود را تا مسابقه گراند فینال برساند و دوباره با EHOME رو به رو شود. بدون شک این تیم دوباره قدرت چینی‌ها را به دیگر نمایندگان منطقه‌های شرکت کننده نشان داد و در سه بازی پیاپی توانست به راحتی با شکست EG مقام اول این رقابت ها و همینطور ۱۲۴ هزار دلار را کسب کند.

به نظر شما EHOME می تواند با ادامه این رویه قهرمان تورنمنت زمستانی در شانگهای شود؟ نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

منبع: Gosugamers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده