نویسنده: محمد رستمی
// دوشنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۰

بلیزارد اعلام کرد کاراکتر ویزارد نیز به Heroes of the Storm خواهد آمد

همانطور که می‌دانید همه‌ی کلاس‌های بازی Diablo 3 در Heroes of the Storm دوباره بازسازی شده‌اند. در این میان اما هنوز پای کاراکتر معروف جادوگر یا همان ویزارد به Heroes of the Storm باز نشده است! در ادامه مطلب با زومجی همراه باشید.

اگر از طرف‌داران  Heroes of the Storm باشید حتما می‌دانید که به جز ویزارد همه‌ی کاراکتر‌های دیابلو ۳ در Heroes of the Storm بازسازی شده‌اند. حال نوبت آن رسیده که این جادوگر نیز به جمع شخصیت‌های این بازی بپیوندد. ویزارد یا همان لی مینگ کاراکتر بعدی است که در Heroes of the Storm بازسازی می‌شود و بر اساس شنیده‌ها نه تنها ظاهر این شخصیت بلکه بعضی از توانایی‌ها و قدرت‌های ویژه‌اش نیز به بازی افزوده خواهند شد. این قدرت‌های ویژه شامل توانایی تله‌پورت و از هم پاشیدن (Disintegrate) می‌شود.

Heroes of the Storm یک بازی موفق و بزرگ  از کمپانی بلیزارد است که اکثر قهرمانان دیابلو، وارکرفت، استار کرفت و سایر بازی‌های این کمپانی در آن دور هم جمع شده‌اند تا با هم به مبارزه بپردازند.Heroes of the Storm که یک بازی رایگان (Free-to-Play) است، بر پایه مسابقات آنلاین ۵ دربرابر ۵ طراحی شده و دارای حالت‌های مختلف همکاری و رقابتی است. سبک این بازی متفاوت از عناوین “میدانِ نبردِ چندنفره‌ی آنلاین” (MOBA) یا «استراتژیِ همزمان» است.

این بازی انحصاری تنها برای رایانه‌های شخصی عرضه شده است.

در پایان بهتر است بدانید Heroes of the Storm از نگاه زومجی  به عنوان بهترین بازی انحصاری رایانه‌های شخصی سال ۲۰۱۵ انتخاب شد.

 

منبع: Kotaku


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده