نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۳۰

بازی The Binding of Isaac: Rebirth «احتمالا» برای iOS عرضه خواهد شد

احتمال عرضه بازی The Binding of Isaac: Rebirth برای iOS اولین بار در سال ۲۰۱۴ مطرح شد که البته این وعده هرگز به مرحله عملی شدن نرسید. حال با گذشت دو سال تهیه‌کننده بازی توییتی جالب منتشر کرده که احتمال عرضه بازی برای این سیستم عامل را افزایش می‌دهد.

در سال ۲۰۱۴  ادموند مک‌میلان، یکی از بنیان‌گذاران استودیو «تیم میت» و خالق بازی The Binding of Isaac، طی پستی در توییتر اعلام کرد که نسخه بهبود‌یافته این بازی که با نام Rebirth عرضه خواهد شد، ممکن است برای iPad هم منتشر شود و این استودیو در حال آزمایش کردن بازی بر روی تبلت کمپانی اپل است. ولی حتی پس از عرضه بازی هم خبری از این نسخه نشد تا وعده وی کاملا فراموش شود.

ولی اخیرا تایرون رودریگز، ریسس کمپانی نیکالیس که تهیه کنندگی نسخه Rebirth بازی The Binding of Isaac را  بر عهده داشت، توییتی جالب منتشر کرده که دوباره بحث عرضه نسخه iOS را مطرح می‌کند. وی در پاسخ به یکی از طرفداران که در مورد این نسخه سوال پرسیده بود به شوخی گفت: «نه، هرگز!» و سپس عکس زیر را منتشر کرد:

The Binding of Isaac: Rebirth

همان‌طور که در عکس هم مشاهده  می‌کنید، نسخه‌ای از بازی The Binding of Isaac: Rebirth در حال اجرا بر روی گوشی آیفون است که نشان می‌دهد سازندگان بازی حداقل یک نسخه آزمایشی از آن را بر روی سیستم‌عامل iOS پورت کرده‌اند. البته رودریگز در ادامه بحثی با یکی از کاربران داشت و به شوخی اعلام کرد با همکاری مک‌میلان نسخه‌ای را برای iOS در نظر داشتند که نورثنلیون (وی یک فرد کانادایی و عاشق بازی‌های مستقل است که که در کانال یوتیوبش ویدیو‌های جالبی قرار می‌دهد)‌ باعث لغو آن شده است!

با تمام این تفاسیر، این توییت می‌تواند یک شوخی ساده از رودریگز باشد یا این‌که به نوعی نسخه iOS بازی را معرفی می‌کند که در تاریخ نامعلومی برای این سیستم‌عامل عرضه خواهد شد. به نظر شما کدام یک از این نظریه‌ها به واقعیت نزدیک‌تر است؟

منبع: TouchArcade


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده