// جمعه, ۱۹ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۲

پلی استیشن 4 به صدرنشینی ایکس باکس وان در آمریکا خاتمه داد

پس از چند ماه صدرنشینی ایکس‌باکس وان جدول فروش کنسول‌ها در آمریکا، حال پلی‌استیشن 4 این صدرنشینی را به‌پایان رساند.

از زمان عرضه کنسول ایکس‌باکس وان S تا ماه اکتبر میلادی، ایکس‌باکس وان توانست فروش خوبی نسبت به رقیب خود را تجربه کرده و در صدر جدول فروش کنسول‌ها در آمریکا قرار بگیرد. حال در جدیدترین اخبار منتشر شده گروه NPD، اعلام شده که کنسول پلی‌استیشن 4 بالاخره در ماه نوامبر میلادی توانست جایگاه پیشین خود را از ایکس‌باکس وان پس بگیرد.

سخن‌گوی سونی از طریق یک بیانیه فروش بیشتر را تایید کرد ولی متاسفانه جزئیات بیشتر حول این موضوع را منتشر نکرده است. از طرفی گروه NPD هنوز لیست کامل‌تر و با جزئیات‌تر این آمار و ارقام را منتشر نکرده و گفته‌اند به‌زودی شاهد لیست کامل این فروش خواهیم بود. همچنین مایک نیکولس، معاون ارشد بخش بازاریابی و فروش ایکس‌باکس، در باره عملکرد این پلتفرم در ماه نوامبر میلادی می‌گوید:

از زمان معرفی کنسول ایکس‌باکس وان S در ماه ژوئن تا به امروز ایکس‌باکس وان توانسته فروش خوبی داشته باشد. این روند در ماه نوامبر میلادی نیز ادامه داشت و حتی در تعطیلات جمعه سیاه در کنار سایر محصولات گیمینگ این کنسول توانست فروش خوبی را کسب کند. همچنین در این ماه شاهد یک رکورد شکنی از سوی کاربران ایکس‌باکس لایو در بازی کردن و خرید بازی‌های تخفیف خورده نیز بودیم. تعداد بازیکنان آنلاین در تاریخ یکشنبه ۷ آذر ماه (۲۷ نوامبر میلادی) ۴۰ درصد بیشتر از همین روز و تاریخ در سال پیش بود.

همچنین نیکولس اعلام کرده که تا تاریخ ۲۱ آذر ماه (۱۱ دسامبر میلادی) می‌توانید کنسول ایکس‌باکس وان S را با ۵۰ دلار تخفیف خریداری کرده و قیمت کمترین مدل به ۲۵۰ دلار رسیده است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده