نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۱۹ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۳۲

جزییات و تریلر جدید بخش داستانی Sniper Elite 4

اخیرا جزییاتی از بخش داستانی Sniper Elite 4 به همراه یک تریلر جدید منتشر شده است.

استودیو ربلیون، سازنده بازی Sniper Elite 4، قرار است یک سری تریلر با عنوان SOE Intel briefings منتشر و در آن‌ها اطلاعاتی از بازی جدید خود ارائه کند. بنا به اعلام این استودیو، بخش داستانی بازی در ایتالیا، شجاعت قهرمانان جنگ، فداکاری و روی واقعی جنگ را به تصویر خواهد کشید. همچنین در بخش داستانی بازی شاهد احزاب مختلفی خواهیم بود که همگی در کشور ایتالیا زندگی می‌کنند که توسط فاشیست‌ها کنترل می‌شود.

در ادامه می‌توانید تریلر جدید بازی را تماشا کنید:

| | p

همچنین کالین هاروی، یکی از نویسندگان داستان بازی، اطلاعاتی جدید پیرامون داستان بازی را در قالب پستی در بلاگ رسمی پلی‌استیشن منتشر کرده که به شرح زیر است:

در سال ۱۹۴۳، فرانکلین روزولت و وینستون چرچیل در کازابلانکا با یکدیگر دیدار کردند تا در مورد حرکت بعدی متفقین به توافق برسند. پیشنهاد آمریکایی‌ها این بود که نیرو‌ها باید از طریق فرانسه وارد خاک آلمان شده و مناطق صنعتی آن‌ها را مورد حمله قرار بدهند. با این حال چرچیل پیشنهاد داد که با تصرف ایتالیا، متفقین بهتر می‌توانند به نازی‌ها ضربه بزنند و فشار را از روی نیرو‌های شوروی (ارتش سرخ) در شرق بردارند و بدین ترتیب ایده چرچیل مورد موافقت قرار گرفت.

داستان بازی Sniper Elite 4 از اینجا آغاز می‌شود که نیرو‌های متفقین در تدارک حمله به ایتالیا هستند. ولی پیش از آن ستوان کارل فیربرن (شخصیت اصلی بازی) را برای پاره‌ای از تحقیقات به جزیره‌ای در ایتالیا روانه می‌کنند. فیربرن در جریان بازی به قسمت‌های مختلفی از محیط‌های بسته گرفته تا مناطق جنگلی خواهد رفت و ما محیط‌ها را به شکلی طراحی کرده‌ایم که بتوانید از آن‌ها برای کشتن دشمنان‌تان استفاده کنید.

برای مثال در قسمتی می‌توانید به یک بلندی رفته و دشمنان‌تان را با استفاده از اسلحه دوربین‌دار از بین ببرید یا در قسمتی دیگر قادر خواهید بود با استفاده از تونلی مخفی خودتان را به پشت مواضع دشمن رسانده و آن‌ها را غافلگیر کنید. همچنین به کشوری سفر خواهید کرد که نزدیک به دو دهه تحت حکومت فاشیستی موسولینی بوده است و اکنون مشکلات زیادی در این کشور از گرسنگی گرفته تا بیماری تیفوس شیوع پیدا کرده است. به‌علاوه نیرو‌های نازی هم در سراسر خاک ایتالیا حضور دارند و باید با آن‌ها نیز مقابله کنید.

گیمر‌ها در نقش فیربرن باید اهداف مختلف و سران دشمن را از بین ببرند و در این راه ماموریت‌هایی را برای آمریکا، انگلیس یا حتی نیرو‌های مقاومت ایتالیایی انجام خواهند داد. حتی در بخش‌هایی از بازی شاهد نیرو‌های پارتیزانی نیز خواهید بود و با آن‌ها همکاری خواهید کرد. در طرف مقابل هم نیرو‌های ایتالیایی، نازی‌ها و حتی مافیای ایتالیا سعی خواهند کرد شما را متوقف کنند.

هاروی در ادامه صحبت‌های خود اعلام کرد که نقشه بازی سه برابر بزرگ‌تر از نقشه نسخه دوم است و همچنین در طراحی محیط‌ها از مناطق واقعی الهام گرفته شده است. وی در ادامه به تاثیر داشتن انتخاب‌های گیمر در بازی نیز اشاره کرد؛‌ بر این اساس افرادی که علاقه زیادی به کشت و کشتار داشته باشند، می‌توانند Sniper Elite 4 را به شیوه اکشن به پایان برسانند و افرادی که ترجیح بدهند از مخفی‌کاری استفاده کنند، می‌توانند با روش‌های بی‌ سر و صدا دشمنان را از بین برده و در عین حال با گوش دادن به صحبت‌های سران دشمن و به دست آوردن اسناد محرمانه، به جزییات بیشتری از داستان بازی پی ببرند.

البته یافتن این اسناد و مدارک کاملا اختیاری است و افرادی که دوست داشته باشند از جزییات داستان اطلاع کسب کنند، می‌توانند با گشتن محیط یا اجساد مردگان، به آن‌ها دست پیدا کنند.

Sniper Elite 4 در تاریخ ۲۶ بهمن برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و پی‌سی عرضه خواهد شد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده