// پنجشنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۳۰

آپدیت 4.07 پلی استیشن 4 منتشر شد

سونی هم‌اکنون بروزرسانی نسخه 4.07 را در دسترس کاربران پلی‌استیشن 4 قرار داده و صاحبان این کنسول می‌توانند آن را دریافت کنند.

بروزرسانی نسخه 4.07 پلی‌استیشن 4 به تازگی برای دریافت با حجم ۳۱۲ مگابایت در دسترس کاربران قرار گرفته و برای تمامی نسخه‌های کنسول نسل هشت سونی عرضه شده است. پس مطمئن شوید که قبل از انجام بازی نرم‌افزار کنسول خود را به این نسخه بروزرسانی کنید. سونی در خصوص این موضوع گفته است:

این نسخه بروزرسانی نرم‌افزاری سطح عملکردی کنسول را بهبود می‌دهد.

قبل از این که بتوانید بخش چندنفره بازی‌ها را انجام دهید در اسرع وقت این بروزرسانی را دریافت کنید. سونی در چند وقت اخیر به دلیل عرضه پلی‌استیشن 4 پرو حسابی سرش شلوغ است و بعید نیست که در آینده نزدیک نیز شاهد عرضه بروزرسانی مخصوص این کنسول باشیم زیرا اخیرا گزارش شده که سونی پیرامون مشکل این کنسول در اتصال به برخی از تلوزیون‌ها که توسط کاربری در یوتیوب اطلاع رسانی شده بود در حال تحقیق است.

کاربران تا سال آینده میلادی نباید انتظار یک بروزرسانی با تغییرات فراوان برای کنسول خود داشته باشند همچنین اعلام شده که بروزرسانی دیگری نیز به صورت بسیار محدود در دسترس کاربران قرار گرفته تا بررسی و مشکلات آن گزارش شود. اخیرا سونی به صورت رسمی اعلام کرد که فروش پلتفرم نسل هشتمی آن‌ها به بیش از پنجاه میلیون نسخه رسیده است. 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده