// پنجشنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۰۲

سونی لیست بازی های موبایل خود را اعلام کرد

سونی در جریان یک کنفرانس مطبوعاتی از لیست بازی‌های موبایل خود رونمایی کرد.

فروردین ماه بود که کمپانی سرگرمی‌های رایانه‌ای سونی با تغییر اسم خود به سرگرمی‌های تعاملی سونی از تاسیس یک زیر مجموعه با نام فورواردورکس (ForwardWorks) با هدف تمرکز برروی انتشار «بازی‌های تمام عیار» برای گوشی‌های هوشمند خبر داده بود. اکنون با گذشت ۹ ماه در نهایت در جریان یک کنفرانس مطبوعاتی در کشور ژاپن، سونی رسما از نام و تاریخ انتشار برخی از بازی‌های موبایل فورواردورکس رونمایی کرد.

در لیست اعلام شده سونی شاهد حضور بازی‌های با سبک‌های مختلف مانند گلف، پازل، نقش‌آفرینی، واقعیت افزوده و همچنین برخی بازی‌ها با همکاری اسکوئر انیکس هستیم. نکته مهم انتشار تمامی بازی‌ها تنها در کشور ژاپن و برخی کشور‌های آسیای شرقی است که البته سونی پیش از این نیز از تمرکز استودیوی تازه تاسیس برروی بازار شرق آسیا سخن گفته بود.

sony forwardworks Project Field

بازی‌های موبایل سونی به شرح زیر خواهند بود:

  • Hot Shots Golf: اولین بازی فوروارد ورکس که توسط Drecom توسعه یافته و در بهار ۲۰۱۷ برای اندروید و iOS‌ عرضه می‌شود.
  • No Heroes Allowed! DASH: بازی اکشن معمایی که در تابستان ۲۰۱۷ برای اندروید و iOS‌ عرضه خواهد شد.
  • Arc the Lad Reboot Projects: توسعه یافته توسط AltPlus که ادامه‌ای بر داستان Arc the Lad شامل توسعه‌دهندگان شماره اول و دوم محسوب می‌شود.
  • Wild Arms Reboot Projects: ادامه‌ای بر داستان Wild Arms محصول استودیوی Wright Flyer است. بازی Wild Arms در تاریخ ۲۰ دسامبر ۲۰۱۶ جشن ۲۰ سالگی خود را جشن خواهد گرفت.
  • Doko Demo Issho، ،PaRappa و Boku no Natsuyasumi: سه بازی مختلف با ویژگی‌های واقعیت مجازی که توسعه‌دهندگان و ویژگی‌های آن‌‌ها متعاقبا اعلام خواهد شد.
  • Disgaea and Yomawari:‌ به دنبال همکاری با نیپون ایچی (Nippon Ichi Software)،‌ فورواردورکس قصد توسعه‌ یک بازی با تمرکز برروی Disgaea and Yomawari را دارد.
  • Project Field: یک پروژه جدید است که ترکیبی از بازی‌ها کارتی واقعی و گوشی‌های همراه خواهد بود. سونی از انتشار Yo-kai Watch for Project Field به عنوان اولین بازی در قالب پروژه فیلد خبر داده است.

علاوه بر این اسکوئر انیکس و فوروارد ورکس در حال همکاری برروی پروژه‌ای مشترک هستند. فورواردورکس همچنین از کار برروی یک IP جدید با نام Sora to Umi no Aida خبر داده است. این بازی در استودیوی فورواردورکس با همکاری Oji Hiroi خالق Sakura Wars ساخته می‌شود.


منبع Gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده