نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۵۹

تصاویر جدیدی از سریال Iron Fist منتشر شد

مارول و نت‌فلیکس تصاویر جدید و رسمی از سریال آیرون فیست (Iron Fist) منتشر کردند.

سریال Iron Fist، چهارمین همکاری مشترک مارول و نت‌فلیکس است که در ماه مارس ۲۰۱۷ قرار است از این شبکه استریم منتشر شود. اواسط ماه مهر، نت‌فلیکس تریلر جدیدی از این سریال در نمایشگاه کامیک کان نیویورک، منتشر کرد. حال مارول و نت‌فلیکس تصاویر جدیدی از سریال مورد انتظار Iron Fist منتشر کرده‌اند که بیشتر تمرکز آن‌ها بر روی شخصیت دنی رند است. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

سریال Iron Fist داستان دنی رند با نقش آفرینی فین جونز، بازیگر نقش سر لوراس تایرل در سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones)، را روایت می‌کند که راهبانی که او را از مرگ نجات داده‌اند به او آموزش کونگ فو می‌دهند و در ادامه به ابرقهرمانان محله هلز کیچن برای پاکسازی آن از جرم و جنایت، می‌پیوندد. علاوه بر جونز، کری-ان ماس، جسیکا هنویک، دیوید ونهام، جسیکا استروپ، تام پلفری و رزاریو داوسون دیگر بازیگرانی هستند که در این سریال حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. پیش از این، در نمایشگاه کامیک کان سن دیگو امسال، مارول و نت‌فلیکس تیزر تریلر کوتاهی را از سریال Iron Fist منتشر کرده بودند.

حوادث سریال Iron Fist در نهایت باعث حضور شخصیت آیرون فیست در سریال دیفندرز (The Defenders) می‌شود. در این سریال ابرقهرمانی شخصیت‌های دیگری چون جسیکا جونز، لوک کیج و دردویل نیز حضور خواهند داشت و با تشکیل گروهی به نام The Defenders، از شهر نیویورک و محله هلز کیچن دفاع خواهند کرد. این سریال قرار است در اواخر سال ۲۰۱۷ پخش و منتشر شود و مارول و نت‌فلیکس در کامیک کان امسال تیزر کوتاهی از این سریال را منتشر کردند. فیلمبرداری این سریال مدتی است که در شهر نیویورک آغاز شده است.

چند روز پیش، نت‌فلیکس سریال لوک کیج (Luke Cage) را برای فصل دوم تمدید کرد. سریال پانیشر (The Punisher)، پنجمین همکاری مشترک مارول و نت‌فلیکس است که تولید و فیلمبرداری آن مدتی است که در شهر نیویورک آغاز شده است. در این سریال شاهد بازگشت جان برنتال برای بازی در نقش فرانک کسل / پانیشر خواهیم بود. سریال The Punisher قرار است در سال ۲۰۱۷ منتشر شود.

 سریال Iron Fist قرار است در تاریخ ۱۷ مارس ۲۰۱۷ (۲۷ اسفند ۱۳۹۵) از شبکه استریم نت‌فلیکس در ۱۳ قسمت منتشر و پخش شود.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده