// پنجشنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۵۹

تاریخ انتشار قسمت پنجم بازی Batman: The Telltale Series مشخص شد

تل‌تیل گیمز به صورت رسمی تاریخ انتشار قسمت پنجم بازی Batman: The Telltale Series را اعلام کرده و هفته آینده باید انتظار تجربه آن را داشته باشید.

تل‌تیل که این روزها به شدت سرش شلوغ است به تازگی تاریخ انتشار قسمت پنجم Batman: The Telltale Series را مشخص کرده و طرفداران این بازی می‌توانند در روز ۲۳ آذر آخرین ماجراجویی بتمن در قالب این فصل را تجربه کنند. سازندگان قسمت پنجم را City of Light نام گذاری کرده‌اند و قول داده‌اند که شاهد یک جمع بندی کلی و بسیار خوب بر تمامی داستان‌های روایت شده در چهار بخش گذشته باشیم.

تل‌تیل در خصوص قسمت پنجم گفته است:

آیا بتمن می‌تواند هویت خود و راز خانوادگی وِین را حفظ کند؟ چه کسی در پشت پرده تمامی بی‌قانونی‌ها و قتل‌های گاتام قرار دارد؟ سرنوشت خانواده وِین و حتی خود گاتام به انتخاب‌های شما بستگی دارد. شما چه کارهایی انجام می‌دهید و تا کجا پیش می‌روید؟ کدام ماسک را بر روی صورت خود خواهید گذاشت؟

این استودیو اشاره کرده است که این قسمت راه‌های متفاوتی را پیش روی مخاطب قرار می‌دهد؛ همان‌طور که پیش از این نیز در پایان قسمت چهارم با انتخاب‌های متفاوتی روبرو بودیم.

Batman: The Telltale Series مانند اکثر آثار تل‌تیل یک بازی داستان محور بوده که در آن گیمر با انتخاب‌های گوناگونی روبرو می‌شود که ممکن است کل مسیر داستانی را در ادامه بازی تغییر دهد و زمانی که ماجرا پیرامون بتمن و ماجراجویی‌های او باشد قطعا روایت جذاب‌تر نیز خواهد بود. همچنین سازندگان به تازگی خبر از یک بروزرسانی برای رفع مشکلات بازی داده‌اند که قرار است عملکرد بازی از لحاظ فنی را در اکثر بخش‌ها به خصوص در زمینه فریم ریت حل کند و از طیف بیشتری از سخت‌افزارها در نسخه رایانه‌های شخصی پشتیبانی کند. اگر تاکنون به تجربه این بازی نپرداخته‌اید می‌توانید قسمت اول این بازی را هم‌اکنون به صورت رایگان از استیم دریافت کنید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده