// پنجشنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۲

هفته آینده پلی‌ استیشن 4 با قیمت ۲۵۰ دلار به فروش می‌رسد

سونی تصمیم گرفته تا هفته آینده کنسول پلی‌استیشن 4 را با قیمت ۲۵۰ دلار به فروش برساند.

به تازگی سونی اعلام کرده که کنسول قدرتمند پلی استیشن 4 هفته آینده و از تاریخ ۲۱ آذر یک کاهش قیمت موقت خواهد داشت. این شرکت تصمیم گرفته تا باندل Uncharted 4 نسخه اسلیم پلی‌استیشن 4 را با قیمت ۲۵۰ دلار به فروش برساند. پیش از این نیز به مناسبت بلک فرایدی این کنسول با همین قیمت به دست مشتریان می‌رسید. سونی در خصوص این موضوع در پلی‌استیشن بلاگ گفت:

ما این پیشنهاد خوب را پیش از این در جریان بلک فرایدی داشتیم و همین موضوع در فروش پلی‌استیشن 4 تاثیر مثبتی داشت بنابراین باری دیگر تصمیم گرفتیم تا این ماه نیز برای مدتی محدود کنسول خود را با قیمت ۲۵۰ دلار عرضه کنیم.

این تخفیف تا تاریخ ۴ دی در ایالات متحده و همچنین کانادا در جریان بوده و در این کشور پلی‌استیشن 4 با قیمت ۳۳۰ دلار کانادا به فروش خواهد رسید. این حرکت از سوی سونی باعث می‌شود تا این کنسول ۵۰ دلار ارزانتر شود. البته باید منتظر بمانیم که آیا مایکروسافت نیز ایکس‌باکس وان را با تخفیف ارائه خواهد کرد یا خیر.

ایکس‌باکس وان چندین ماه است که به صورت متوالی پرفروشترین کنسول در آمریکا و انگلستان می‌شود که البته فردا با انتشار آمار تحلیلی از سوی موسسه NPD متوجه می‌شویم که پلتفرم مایکروسافت توانسته باری دیگر بر پلی‌استیشن 4 غلبه کند یا خیر ؟


منبع Game Spot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده