// پنجشنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۱۵

با RetroEngine Sigma می‌توانید بازی‌ های ۲۸ کنسول قدیمی را اجرا کنید

RetroEngine Sigma مطمئنا یک دستگاه رویایی برای گیمران قدیمی است زیرا می‌تواند بازی‌های بیش از ۲۸ کنسول قدیمی را اجرا کند.

اگر از سیم‌های کوتاه دسته‌های Nintendo’s NES Classic Edition چشم پوشی کنیم نکته ناراحت کننده دیگر در خصوص این دستگاه تعداد بازی‌های قابل انجام کم آن بود که تنها ۳۰ عدد بودند مطمئنا تعداد کنسول‌های قدیمی که بخش عمده خاطرات دوران گیمر بودنمان را مدیون آن‌ها هستیم بسیار زیاد است. نگران نباشید زیرا RetroEngine Sigma طبق قول‌هایی که داده است قرار است بازی‌های بیش از ۲۸ کنسول قدیمی را شبیه‌سازی کرده و اجرا کند! گیمرانی که علاقه وافری به بازی‌های قدیمی دارند برای اینکه بتوانند آن‌ها را اجرا کنند مجبور به دانلود انواع شبیه ساز‌ها و رام‌ها هستند تا بتوانند با نصب این نرم‌افزارهای مخصوص به هدف خود برسند.

به نظر می‌رسد RetroEngine Sigma دستگاهی است که می‌تواند روند اجرای بازی‌های قدیمی را به شدت آسان کند. این کنسول کوچک شامل یک ورودی USB برای اتصال دسته یا مبدل‌های بلوتوث است. اگر باز هم از نداشتن دسته‌های کنسول‌های متنوع نگران هستید سازندگان به فکر شما بوده‌اند. کاربران می‌توانند از طریق وای‌فای به این کنسول متصل شده و از طریق برنامه مخصوصی که برای این آن طراحی شده و قابل اجرا بر روی انواع تلفن‌های هوشمند و تبلت‌ها است می‌توانند نرم‌افزار مخصوص هر دستگاهی را به صورت جداگانه دانلود کنند.

نکته بسیار جالب دیگر در خصوص کنسول RetroEngine Sigma این است که شما می‌توانید آن را به نمایشگر‌های 4K نیز متصل کنید ولی نکته‌ای که باعث خاص شدن آن می‌شود توانایی اجرای تمامی بازی‌های کنسول‌های خاطره انگیز گیم‌بوی تا دریم کست یا حتی N64 است. شاید برای شما جالب است تا بدانید که RetroEngine Sigma در چه تعداد و با چه قیمتی تولید می‌شود، سازندگان تصمیم گر‌فته‌اند که برای شروع از این کنسول تعداد ۵۰۰ عدد تولید کرده و آن را با قیمت فوق‌العاده عالی پنجاه دلار به فروش برسانند این دستگاه شامل یک کارت ذخیره ۱۶ گیگابایتی برای ذخیره بازی‌ها نیز است. 

انتظار نمی‌رود که شاهد این کنسول تا اواسط سال ۲۰۱۷ باشیم بنابراین باید مدتی را برای انجام بازی با RetroEngine Sigma منتظر بمانیم که البته ارزشش را دارد!


منبع Gizmodo
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده