نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۲

تیزر کوتاهی از فیلم Spider-Man: Homecoming منتشر شد؛ امروز اولین تریلر منتشر می شود

سونی و مارول تیزر تریلر کوتاهی از فیلم Spider-Man: Homecoming منتشر کرده‌اند، تریلر اصلی امروز منتشر خواهد شد.

سونی پیکچرز در حاشیه پنل خود در نمایشگاه کامیک کان اکسپرینس، ویدیو جدیدی از فیلم مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه (Spider-Man: Homecoming) را منتشر کرد که این ویدیو اطلاعات جدیدی را از این فیلم مورد انتظار فاش کرده است. از جمله مهم‌ترین اطلاعات فاش شده در این ویدیو، می‌توان به آشکار شدن جزئیات ارتقای لباس مرد عنکبوتی اشاره کرد که با الهام گرفتن از طرح‌های استیو دیتکو، وب وینگز به لباس این ابرقهرمان محبوب اضافه شده است. حال سونی پیکچرز و مارول استودیو تیزر تریلر کوتاهی از فیلم Spider-Man: Homecoming منتشر کرده‌اند که در این ویدیو برای اولین بار وب وینگز را در لباس مرد عنکبوتی می‌توانیم مشاهده کنیم. همچنین در این تیزر تریلر، شخصیت هپی هوگان، دستیار تونی استارک که نقش او را جان فاورو بازی می‌کند، را نیز مشاهده می‌کنیم که لباس جدید مرد عنکبوتی را برای او از طرف تونی استارک آورده است. تریلر اصلی امروز در برنامه جیمی کیمل لایو! (!Jimmy Kimmel Live) منتشر خواهد شد. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو کوتاه را مشاهده کنید:

|

تام هالند، مایکل کیتون، زندیا، دونالد گلاور، جیکوب باتالون، لورا هریر، تونی ریولوری، تاین دالی، بوکیم وودبین، مریسا تومه و رابرت داونی جونیور از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Spider-Man: Homecoming حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. در تابستان امسال شایعه‌ای منتشر شد مبنی بر اینکه زندیا قرار است نقش مری جین واتسون، معشوقه قدیمی مرد عنکبوتی در کامیک را در این فیلم بازی کند، اما او در مصاحبه جدید خود اعلام کرد که نقش مری جین را در فیلم Spider-Man: Homecoming بازی نکرده است و او نقش شخصیت میشل را در این فیلم بازی کرده است.

فیلم Spider-Man: Homecoming قرار است به کارگردانی یان واتس، در تاریخ ۷ جولای ۲۰۱۷ (۱۶ تیر ۱۳۹۶) به روی پرده‌های سینما برود و نخستین فیلم مستقل مرد عنکبوتی است که توسط مارول و با همکاری و مشارکت سونی تولید می‌شود. کار نوشتن فیلمنامه این فیلم بر عهده جان فرانسیس دالی و جاناتان گلدشتاین است. کار ساخت و ضبط موسیقی فیلم Spider-Man: Homecoming نیز بر عهده مایکل جاکینو است. 


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده