نویسنده: آرش عیاری
// چهار شنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۱۶

زومجی نویسنده و خبرنگار حوزه سینما استخدام می‌کند

زومجی در نظر دارد برای تکمیل تیم تحریریه خود، خبرنگار و نویسنده حوزه سینما استخدام کند. 

زومجی به عنوان پرمخاطب‌ترین رسانه آنلاین سرگرمی در ایران قصد دارد تا برای تکمیل تیم تحریریه خود اقدام به جذب افراد مستعد و علاقه‌مند به دنیای سینما و حوزه خبرنگاری کند. ما در زومجی سعی داشتیم تا به منبعی مطمئن، سریع و قابل اتکا برای نیازهای سرگرمی شما تبدیل شوید و به لطف همیشگی و انرژی شما توانستیم در این مسیر قدم برداریم. زومجی دیروز دو ساله شد و استقبال فوق‌العاده شما از زومجی مسئولیت ما را برای اطلاع‌رسانی بهتر و سریع‌تر در حوزه سرگرمی سنگین‌تر می‌کند. 

از اوایل آغاز به کار زومجی، سعی داشتیم تا این وب‌سایت یک پایگاه سرگرمی باشد؛ این موضوع را با اخبار سینمای داخل و خارج و نقد و بررسی سریال‌ها و فیلم‌های داخلی و خارجی نشان دادیم. به منظور گسترش این بخش قصد داریم تا همکاران جدیدی در بخش سینما و البته خبرنگاری این حوزه پیدا کنیم. 

ما در تیم تحریریه زومجی عاشق نوشتن و تولید محتواهای متنی و تصویری مختلف درباره بازی‌های ویدیویی و سینما هستیم. اگر شما هم مانند ما به این کار علاقه دارید و البته مشخصات خود را به موارد زیر نزدیک می‌بینید؛ پس زومجی و تیم تحریریه آن منتظر شما است.

زومجی در بخش‌های زیر نیازمند نیروی کار متعهد و کارآمد است:

  • نویسنده و منتقد فیلم‌های داخلی
  • نویسنده و منتقد فیلم‌های خارجی
  • خبرنگار حوزه سینما مستقر در تهران

مشخصات فردی:

  • تسلط به زبان انگلیسی
  • آشنا به اصول نگارش و روزنامه‌نگاری
  • دانش فنی در دنیای سینما و پیگیر رویدادهای روز داخلی و خارجی
  • دارای روحیه کار تیمی، خلاق و با پشتکار
  • حداقل سن ۲۲ سال

توجه داشته باشید که زومجی برای کار نیمه وقت و دورکاری استخدام می‌کند.

اگر مشخصات خود را به مواردی که در بالا اشاره شد، نزدیک می‌بینید، رزومه‌ و اطلاعات تماس خود را به آدرس  job[@]zoomg.ir ارسال کنید.

فقط به روزمه‌هایی پاسخ داده می‌شود که شامل مشخصات کامل فردی و اطلاعات تماس باشند و موضوع یا Subject ایمیل ارسالی هم "برای استخدام در بخش سینما" باشد. 


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده