// چهار شنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۲۹

ویدیویی ۱۰ دقیقه ای از گیم پلی بازی Sniper: Ghost Warrior 3 منتشر شد

ویدیویی جدید از بازی Sniper: Ghost Warrior 3 منتشر شده که ۱۰ دقیقه از گیم‌پلی این بازی را به‌نمایش می‌گذارد.

بازی Sniper: Ghost Warrior 3 قرار است نگاهی داشته باشد به دورانی که کشور جمهوری گرجستان در دوران جنگ زدگی بسر می‌برد. جایی که شخصیت بازی وظیفه دارد تا کمپ‌ها و پایگا‌ه‌های دشمنان را یکی پس از دیگری از بین ببرد. حال در این میان شما می‌توانید به‌صورت مخفی‌کاری یا اکشن سریع و کشتن دشمنان، این کمپ‌ها را یکی پس از دیگری از بین ببرید. در همین راستا اخیرا یک ویدیو ۱۰ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی بنمایش در آمده است.

این ویدیو نشان دهنده ساعات اولیه بازی است. جایی که جاناتان نورث، شخصیت اصلی بازی، وظیفه دارد تا چندتن از نیروهای متحد را نجاد دهید. کسانی که در یک کلیسا قرار داشته و در کندن قبر خود هستند و همچنین برای رسیدن به آن‌ها باید نگهبانان را از پیش‌روی بردارید. این ویدیو به‌شما نشان خواهد داد که سیسم مخفی کاری و مبارزات نزدیک بازی چگونه خواهند بود.

|

بازی Sniper: Ghost Warrior 3 در تاریخ ۱۵ فروردین ماه (۴ آوریل) برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد. همچنین این نسخه یک دنیای وسیع و جهان باز را برای شما به‌ارمغان خواهد آورد و می‌توانید با فرستادن پهباد به منطقه دشمن آن‌ها را شناسایی کرده یا اسلحه‌های خود را بروزرسانی کنید.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده