نویسنده: wood patch
// چهار شنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۵۹

مدس میکلسن از تجربه کار با کوجیما در ساخت بازی Death Stranding می گوید

مدس میکلسن، از بازیگران بازی مورد انتظار Death Stranding، درباره تجربه کار با هیدئو کوجیما صحبت کرده است.

مدس میکلسن، از بازیگران معروف سینمای هالیوود که اکثرا او را با بازی در نقش «هانیبال لکتر» در سریال هانیبال (Hannibal) به یاد می‌آوریم و قرار است که به زودی نیز شاهد نقش‌آفرینی وی در فیلم فرعی مجموعه جنگ ستارگان؛ یعنی روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان (Rogue One: A Star Wars Story) باشیم، در جدیدترین مصاحبه خود در جریان تور خبری این فیلم با IGN، به صحبت درباره کار با کوجیما پرداخته است. میکلسن در این مصاحبه درباره دلایل خشنودی از پذیرفتن نقش جدیدش در بازی نیز سخن گفته و کوجیما را به گری کاسپارف، استادبزرگ و شطرنج‌باز افسانه‌ای روس، در جهان گیمینگ تشبیه کرده است:

کوجیما یک استاد چیره‌دست است؛ او برای خودش کاسپارفی در دنیای بازی‌های ویدیویی به شمار می‌رود. عجب انسان رؤیاپردازی است! کار کردن بر روی یک بازی ویدیویی، دنیای غریبی است که قبلا هرگز آن را تجربه نکرده بودم، بنابراین پیشنهاد کوجیما، فرصتی بی‌نظیر برای شیرجه زدن به داخل این دنیا بود!

Mads Mikkelsen at Death Stranding

همان‌گونه که در تریلر جدید و مرموز Death Stranding به مناسبت رویداد The Game Awards 2016 مشاهده کردید، مدس میکلسن نقش آنتاگونیست بدفطرت بازی را بر عهده دارد و ظاهرا توانایی‌های شیطانی عجیبی برای وی تعریف شده است. IGN در این مصاحبه سعی کرد تا جزئیات و پیچ و خم‌های شخصیتی آنتاگونیست بازی را از زیر زبان میکلسن بیرون بکشد، اما وی هوشیارانه اعلام کرد که اطلاعات رسمی بزودی منتشر خواهد شد. علاوه‌بر میکلسن، استعدادهای بزرگ دیگری نیز در تیم بازیگری Death Stranding؛ نظیر گیرمو دل‌تورو، کارگردان نامی هالیوود و پدیدآورنده آثار درخشان و هیجان‌انگیزی هم‌چون هزارتوی پن (Pan's Labyrinth) و همچنین نورمن ریداس، از ستاره‌های سریال مردگان متحرک (The Walking Dead) و کاراکتر اصلی بازی، حضور دارند. 

این اولین باری نیست که کوجیما توسط یکی از اعضای تیم بازیگری بازی، مورد تحسین و تمجید قرار می‌گیرد؛ چراکه نورمن ریداس پیش‌‌تر گفته بود کوجیما یک نابغه است. همچنین در راستای سایر اخبار مرتبط با بازی انحصاری Death Stranding، پیش از این در پوشش زومجی از مراسم PlayStation Experience 2016 خواندید که بازی با موتور قدرتمند استفاده شده در ساخت Horizon: Zero Dawn توسعه پیدا خواهد کرد


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده