// سه شنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۲۸

بازی The King Of Fighters 14 یک ارتقای گرافیکی رایگان دریافت می‌کند

به تازگی مشخص شده که بازی مبارزه‌ای The King Of Fighters 14 در کنار بروزرسانی 1.10، یک ارتقای گرافیکی رایگان دریافت خواهد کرد.

تقریبا چند ماه پیش بود که بازی مبارزه‌ای جدید کمپانی اس‌ان‌کی یعنی The King Of Fighters 14 برای پلی‌استیشن 4 منتشر شد. حال مشخص شده که این بازی قرار است به زودی و در قالب یک بروزرسانی، شامل یک ارتقای گرافیکی رایگان نیز شود. این ارتقا باعث بهبود جزییات و ویژگی‌های گرافیکی بازی نسبت به حالت قبلی آن شده و آن را جذاب‌تر می‌کند. می‌توانید ویدیوی مقایسه‌ی گرافیکی بازی در این دو حالت را در پایان خبر مشاهده کنید. جالب است بدانید که از همان لحظه‌ی انتشار بازی، اعتراض‌هایی از جانب کاربران مطرح بود مبنی بر ناراضی بودن آنها گرافیک بازی که البته می‌توان اکثر آنها را به این دلیل دانست که این اولین نسخه‌ای از این سری بود که شخصیت‌های بازی را بصورت کاملا سه بعدی طراحی و رندر کرده بود.

پس از فروش تقریبا خوبی که بازی داشت، کمپانی SNK تصمیم گرفت که انتقادهای کاربران را جدی بگیرد و در جریان رویداد Playstation Experience بود که اعلام کرد این بازی تقریبا یک ماه دیگر در قالب یک بروزرسانی کاملا رایگان (1.10) دچار تغییر و ارتقای گرافیکی خواهد شد. با در نظر داشتن این نکته که بازی نزدیک به ۵۰ شخصیت قابل مبارزه دارد، تغییر در جزییات گرافیکی آنها در نوع خود جالب است. ۳۱ عدد از این شخصیت‌ها از نسخه‌های قبلی این سری به The King Of Fighters 14 اضافه شده و ۱۹ شخصیت باقی‌مانده کاملا جدید و مختص به همین نسخه هستند. در مورد تاریخ دقیق انتشار این بروزرسانی نیز در حال حاضر اطلاعاتی منتشر نشده، اما انتظار می‌رود در ماه اول سال ۲۰۱۷ در دسترس قرار بگیرد.

همانطور که پیش‌تر نیز در زومجی خواندید، این بازی نامزد دریافت بهترین بازی مبارزه‌ای در مراسم Game Awards امسال شد، اما در نهایت این جایزه به رقیب سرسخت بازی‌های مبارزه‌ای یعنی Street Fighter V رسید. جایزه‌ی اصلی این مراسم نیز به Overwatch رسید، بازی که توانست بازی‌های پرآوازه‌ای مانند Uncharted 4 و Titanfall 2 را پشت سر بگذارد.

نظر شما در مورد تغییرات گرافیکی بازی چیست؟


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده