// سه شنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۲

نویسنده سریال Westworld بر روی بازی The Last of Us Part 2 نیز کار خواهد کرد

نیل دراکمن در جریان یک توئیت اعلام کرده که هالی گروس به‌عنوان دستیار نویسنده بر روی The Last of Us Part II کار خواهد کرد.

در جریان رویداد پلی‌استیشن اکسپرینس 2016، سونی رسما نسخه دوم بازی The Last of Us را به‌تصویر کشید و همگان را هیجان زده کرد. همچنین مدتی بعد مشخص شد که بروس استرلی، کارگردان نسخه اول، در این نسخه نیل دراکمن را همراهی نخواهد کرد. حال در جدیدترین اخبار منتشر شده حول این بازی، نیل دراکمن، کارگردان The Last of Us Part II، در جریان یک توییت اعلام کرده که هالی گروس، نویسنده سریال Westworld، در داستان نویسی این بازی دستیار وی خواهد بود.

همچنین وی در ادامه توییت خود گفته که داستان این نسخه بسیار قوی بوده و اصلا نمی‌تواند برای منتشر کردن اطلاعاتی از داستان این بازی صبر کند. گروس تا به‌حال وظیفه نویسندگی دو قسمت سریال وست‌ورلد به‌نام‌های Trimpe L'Oeil و The Adversary را برعهده داشته است. همچنین در دو قسمت The Stray و Chestnut نیز به‌عنوان ادیتور ظاهر شده است.

در آخر دراکمن تایید کرد که موسیقی زیبایی که الی آن را می‌خواند در اصل Through the Valley نام دارد که توسط شاون جیمز خوانده شده است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده