// سه شنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۲

دموی قابل بازی Resident Evil 7 برای ایکس‌ باکس وان و پی سی نیز عرضه خواهد شد

در ماه دسامبر میلادی، دموی قابل بازی Resident Evil 7 برای ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی نیز منتشر خواهد شد.

کپکام، سازنده و ناشر بازی Resident Evil 7، اعلام کرده که دموی قابل بازی رزیدنت ایول ۷ که هم‌اکنون روی پلی‌استیشن 4 قابل بازی است، در ماه جاری میلادی برای رایانه‌های شخصی و ایکس‌باکس وان نیز عرضه خواهد شد. از این‌رو کاربران این دو پلتفرم می‌توانند این دمو را تجربه کنند.

این دمو در تاریخ ۱۹ آذرماه (۹ دسامبر میلادی) برای ایکس‌باکس وان و در تاریخ ۲۹ آذرماه (۱۹ دسامبر میلادی) برای پی‌سی منتشر می‌شود. همچنین در ادامه گفته شده که نسخه پی‌سی از تنظیمات گرافیکی زیادی برخوردار است که متاسفانه جزئيات این تنظیمات که چه مواردی خواهند بود در دسترس قرار نگرفته است.

بروزرسانی Midnight جدیدترین بروزرسانی برای دموی قابل بازی رزیدنت اویل ۷ است که چند روز پیش برای پلی‌استیشن 4 عرضه شد و به‌شما اجازه می‌دهد تا محیط بازی را بیشتر بررسی کرده و سر منشا سر و صداهای مرموز بازی را پیدا کنید.

بازی رزیدنت اویل ۷ در تاریخ ۵ بهمن ماه (۲۴ ژانویه سال ۲۰۱۷ میلادی) برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. همچنین سه روز بعد از این بازی آخرین قسمت از مجموعه فیلم‌های رزیدنت اویل با نام The Final Chapter اکران خواهد شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده